יום חמישי, 19 ביוני 2014

סרט תדמית לעסק



כך תבחר סרט תדמית לעסק שלך

סרט תדמית לעסק יכול לעזור בגיוס לקוחות חדשים, לשפר את התדמית לאחר משבר ולתרום לתחושת מחויבות ולויאליות בקרב לקוחות קיימים. את הסרט ניתן להפיק לקראת השקה של מוצר חדש או בכל רגע נתון ובתקציב מוגבל. על מנת לבחור סרט תדמית לעסק כדאי להתחיל בסינון אפשרויות על פי קטגוריות. אפשרות אחת היא להתמקד בסרטי קידום מכירות. סרטים אלו כוללים את יתרונות המוצר ביחס למתחרים, סוקרים את השימושים השונים ומוצגים בדרך כלל באינטרנט, בכנסים, בתערוכות או בפגישות עסקיות.

אפשרות שנייה היא להפיק סרט תדמית לעסק לצורך גיוס הון. בסרטים אלו התכונות הקיימות של המוצר, החברה או השירות פחות חשובות. המטרה של סרטים לגיוס הון היא להראות את פיתוח המוצר העתידי ולהציב תנאים לצורך מימוש החזון של בעלי העסק.


מה ההבדל בין סרטי הסברה וסרטי מוצר?

יש עוד שני סוגים של סרטי תדמית אותם העסק יכול להפיק. הסוג הראשון כולל סרטי הסברה או הדרכה, והוא כולל את אופן השימוש במוצר, את אופן ההרכבה שלו ולעיתים גם נקודות וכללים לשימוש בטוח וזהיר. סרטים אלו מיועדים למוצרים או שירותים הנמצאים כבר בידי הציבור הרחב והאוריינטציה שלהם היא לא מסחרית או שיווקית.



סוג שני ולא פחות שכיח של סרט תדמית לעסק מתאר מוצר ספציפי. זהו סרט אותו כדאי להוציא לאור בצמוד להשקת המוצר, תוך שימוש באמצעי תקשורת שונים ויצירת בולטות וגיוון. אפשר להשיק את הסרט באתרי סרטונים, ברשתות חברתיות ועוד. סרט תדמית לעסק הוא בעל אפקטיביות מוכחת גם אם הוא קצר. בסרטים אלו ניתן להעביר מסרים דרך מספר חושים ולכן יש להם יתרון על פני כל אמצעי פרסום מסורתי אחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה