יום שישי, 13 ביוני 2014

מיסטיקה



מיסטיקה היא עולם בלתי נדלה של ידע, חוכמה, הבנה ואהבה. הוא המקום הטוב ביותר לפנות אליו בשעת צרה  והיא הכתובת הטובה ביותר לפנות אליה במידה ואנו רוצים לצמוח ולגדול מבחינה רוחנית.


המיסטיקה בקבלה

קבלה היא תורה עתיקת יומין המבוססת על המיסטיקה והמאגיה היהודית. שורשיה נמצאים אי שם לפני אלפי שנים ומפירותיה נהנים היום לא רק יהודים אלא אנשים מכל הדתות בכל רחבי הגלובוס. הכל בזכות חכמתה העמוקה המאפשרת לכל אדם ללמוד יותר על עצמו, על האנשים הסובבים אותו ועל העולם הגשמי בו הוא חי. לקבלה יש תשובות לכל השאלות המטרידות אותנו ביום יום והסברים לכל הדילמות הקשורות לחיי הרוח. הם מובנים לכל אדם שרוצה ללמוד ומוכן להכיל בתוכו את האור האלוהי הנצחי, שברא אותו למען מטרה מסוימת ומשפיע עליו למען הגשמת אותה מטרה. 





המיסטיקה במספרים

כשמדברים על מיסטיקה קשה לפספס את תחום המספרים שלמעשה מעניק לה גיבוי מדעי. אנו מדברים על נומרולוגיה שפותחה על ידי המתמטיקאי והפילוסוף היווני פיתגורס, שחי אי שם לפני הספירה והועמקה על ידי החכמים היהודיים שעסקו בגימטרייה. למספרים מסתבר ישנו כוח אנרגטי עצום המשפיע על גורלות של בני האדם ואפילו ממלכות שלמות. אלה הם המספרים המרכיבים את שמו של האדם ואת תאריך לידתו – הם יכולים לחשוף לאדם את משמעות הקארמה שלו ואת משמעות החיים שלו בהווה ובעתיד. הכינו את הפרטים האישיים שלכם, פנו לאחד המיסטיקנים און ליין ועוד היום תוכלו לעשות סדר אמיתי בחייכם.


המיסטיקה בתקשור

אין ספק, שללא המתקשרים הרוחניים, המהווים למעין מתווכים בינינו לבין הישויות העליונות, למיסטיקה לא היה מספיק ביטוי עצמי. בזכותם הבלתי נודע הופך לנודע, בלתי נראה הופך לנראה ובלתי מובן הופך למובן. מתקשרים רוחניים, בין אם הם מתקשרים באמצעות קלפים ובין אם מתקשרים באמצעות כוחות אנרגטיים פנימיים, מאפשרים לנו לקבל תשובות מהיקום, לקבל ייעוץ ממדריכים רוחניים אישיים השומרים עלינו מלמעלה ועוזרים להגשים כל חלומותינו. הם יכוונו אותנו לדרך המלך ויגלו לנו סודות כיצד להיעזר בפוטנציאל האישי שלנו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה