יום רביעי, 11 ביוני 2014

מזגנים



רכישת מזגנים – אם או בלי טכנאי
אחת השאלות ששואלים רבים היא האם להזמין מזגן חדש במקום המספק גם התקנה או שמוטב לפצל את רכישת המזגן והזמנת טכנאי ממקום אחר? השאלה נובעת מהרצון לחסוך בעלויות, אך כשחושבים על כך יש להביא בחשבון את כל העלויות המיידיות והעתידיות ורק לאחר מכן להחליט.

מה יש לקחת בחשבון
כדי לשקול את העניין היטב יש להביא בחשבון את נושא האחריות והביטוח על המוצר. טכנאי המגיע מבית העסק שמכר לכם את המזגן מחוייב לאחריות ולביטוח של המזגן וזה כולל גם תיקונים בתקופת האחריות ואחזקת המזגן למספר שנים. טכנאים המגיעים בצורה עצמאית עלולים להתנער מהאחריות שלהם להתקנת המזגן בטענה שהיצרן אחראי לכך ולא הם. לכן, לפני הזמנת מזגנים עליכם לברר את העניין הזה בצורה מקיפה ולקבל תשובות ברורות.
בנוסף לעניין האחריות והביטוח יש גם את זמינות התקנת המזגן. מזגנים שנרכשים יחד עם התקנה עלולים להתעכב במועד ההתקנה. לחברות אלה יש סדר עבודה ולעיתים הלקוח נדרש לחכות ימים רבים עד שמגיע הטכנאי מהחברה כדי להתקין את המזגן. יש לקחת בחשבון גם את הפרמטר הזה ואם אתם משיגים טכנאי זמין באופן מיידי שלא מתנער מהאחריות שלו להתקנת המזגן יכול להיות שזו תהיה הבחירה העדיפה.
אז מה עושים?
מומלץ לעשות סקר שוק באינטרנט ולבחון את ההצעות השונות שתקבלו עבור רכישת מזגן עם התקנה לעומת רכישת מזגנים ללא התקנה מטעם החברה והזמנת טכנאי עצמאי. במידה ופער המחירים אינו גדול והחברה מתחייבת להתקין לכם את המזגן תוך זמן קצר מוטב להזמין מזגנים עם התקנה מאותה החברה, ובמידה וקיים פער משמעותי במחיר המשוקלל לטובת טכנאי חיצוני והוא מקבל על עצמו אחריות מלאה להתקנת המזגן ויכול להגיע באופן מיידי הזמינו בצורה זו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה