יום שבת, 18 בינואר 2014

אולמות אירועים בדרום



בחירת אולמות אירועים בדרום: כל השאלות שרצוי לשאול
 מחפשים אולמות אירועים בדרום לרגל החתונה הקרבה? האפשרויות הן רבות, המבחר עצום ואתם לא ממש יודעים איך להתחיל? כל השאלות שרצוי שתשאלו בבחירת האולם המתאים לכם מובאות לפניכם במאמר זה.
עונות השנה, אופי החופה, יוקר האולם ושירותי הקייטרינג- כל מה שיש לקחת בחשבון בבחירת האולם

חורף או קיץ? 
העונה שבה אתם מתחתנים היא בעלת חשיבות מכרעת בבחירת אולם האירועים. קיימים אולמות אירועים בדרום שמזכירים יותר גני אירועים והממוקמים בחוץ, בטבע, תחת כיפת השמיים, ואילו אחרים הם מקורים, סגורים ומתאימים יותר לימות החורף. בחרו את אופי וסוג האולם בהתאם לתקופה בשנה שבה אתם עתידים להתחתן.

חופה תחת כיפת השמיים או בפנים? 
בהמשך לאמור לעיל, קיימים זוגות שלא מוכנים לוותר על החוויה של חופה תחת כיפת השמיים, גם כאשר מדובר בחתונת חורף. אם אתם מתעקשים על חופה מסוג זה, עליכם למצוא אולמות אירועים בדרום, שיש להם רחבה חיצונית, המאפשרת לערוך את טקס החופה בחוץ.

אולם יקר או פחות יקר?
בין אם נאהב את זה ובין אם לא, התקציב שעומד לרשותינו הוא בעל חשיבות בבחירת אולם האירועים. קיימים אולמות אירועים בדרום בקשת רחבה של מחירים, ועליכם למצוא את האולם שמתיישב עם היכולות הכלכליות שלכם, כך שלא תיסטו בהרבה מהתקציב שהוגדר. 

עם קייטרינג או בלי- זאת השאלה
לבסוף, זכרו, כי ישנם אולמות אירועים הכוללים גם שירותי קייטרינג במחיר הכללי, ואחרים המספקים רק את האולם ללא שירותי מזון. במקרים רבים, ההפרדה בין שכירת אולם האירועים לבין שכירת חברת הקייטרינג יוצרת כאב ראש ועומס מיותר. קחו זאת בחשבון, כי ייתכן שתעדיפו מראש למצוא אולם אירועים, שלא רק יציע לכם מרחב "לאכלס" בו את האירוע, אלא שגם יאפשר לכם ליהנות משירותי הקייטרינג שלו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה