יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

דלתות פנים



דלתות פנים – סקירה כללית
דלתות פנים היו עד זמן לא רב אלמנט פרקטי אשר בעצם בסופו של דבר היה אמור לחצוץ בין חדר לחדר ולהעניק פרטיות מלאה בכל אחד מן החללים של אותו מתחם עד כמה שניתן. אבל אפשר לומר כי עם המודעות הגוברת לעיצוב דירות, בתים ומשרדים, הפכו דלתות פנים לאלמנטים מעוצבים ביותר אשר משתלבים בעיצוב חלל המבנה באופן אסתטי ופרקטי יחדיו. דלתות אלה מיוצרות כיום במגוון חומרים, צורות ועיצובים שונים והמבחר הוא עצום למדי ללא כל צל של ספק, כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא דלתות פנים מתאימות לסגנון העיצוב הנדרש ובעלויות משתנות על פי סוגי הדלתות, החומרים השונים והדגמים אשר קיימים כיום בשוק זה.

סוגים שונים של דלתות פנים אשר מחכות לכם
דלתות פנים מחולקות לפי חומרי ייצור, חומרי בידוד, רמת העיצוב וכדומה. החומרים העיקריים שמהם עשויים דלתות הם:
·         עץ מלא
·         סגסוגת עץ מסוגים שונים
·         מתכת
·         זכוכית
אלה ארבעת החומרים העיקריים שגם הם מתחלקים לתתי סוגים של עץ מסוגים שונים, מתכות שונות וזכוכיות ברמות שונות. בהרבה מקרים נעשה שילוב של כמה חומרים כמו שילוב בין עץ לזכוכית, מתכת וזכוכית, מתכת ועץ וכדומה.
מה מתאים למה
מבלי להיכנס לעובי הקורה ניתן לומר כי דלתות עץ מלא מתאימות לבתים פרטיים או למשרדים המעוניינים בעיצוב מהודר, בעוד שדלתות העשויות סגסוגת עץ או תיבת עץ המצופה דיקט מתאימות למבני ציבור, משרדים שונים, וגם לבתים ודירות. דלתות זכוכית מתאימות יותר לעסקים שונים ולמשרדים שהעיצוב שלהם בקו פתוח. דלתות אלה מגיעות בזכוכית מחוסמת שקופה או אטומה לפי הצורך.
סגנונות ועיצובים
דלתות פנים מגיעות כיום באין ספור סגנונות ועיצובים. דלתות עץ מלא ניתנות לעיצוב מרהיב עם תבליטים וקישוטים שונים, בעוד שדלתות מתכת וזכוכית יכולות להתאים מאד לבתים ומשרדים המעוצבים בקו מודרני ועכשווי. את הדלתות ניתן להזמין כמעט בכל צבע שרוצים ובכל גודל שנדרש. יש דלתות המיוצרות באופן סטנדרטי וניתן לבחון אותם באולמות התצוגה השונים בעוד שדלתות אחרות ניתנות לעיצוב וייצור על פי הזמנה אישית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה