יום שבת, 19 באוקטובר 2013

אבני מזל



אבני מזל מייצגות
אם אתם בעניין של אבני מזל, המשמעות שלהן וההקשר שלהן אל עולם האסטרולוגיה המוכר לנו, וודאי תשמחו לדעת כי הגעתם אל הכתובת הנכונה לגבי מידע בתחום ייחודי זה. חשוב לציין את העובדה, כי אבני מזל נחשבות לא רק כסמל לבעלי מזל שונים, אלא שהאמונה היא כי בסופו של דבר אבני מזל יכולות להעניק כוחות לבעלי המזל ולעזור להם בעת מצוקה וכדומה. אבני מזל מייצגות העצם את כל המזלות על פי האסטרולוגיה, וניתן לרכוש אותן במארזים של שלושה אבני מזל אשר מייצגים את שלושת המרכיבים החשובים ביותר, והם:
·         המזל האסטרולוגי שלך
·         הכוכב השולט של המזל שלך
·         היסוד שלך
המארז כולל גם דף הסבר אודות המזל הספציפי בו מדובר, ואודות כל אחת ואחת מן האבנים אשר נמצאת בתוכו כמובן. יש לציין כי אבני מזל נחשבות לכלי מודעות מאד נפוץ בעולם כולו ולארץ הגיעו אבני מזל עם ההיחשפות לתרבויות המזרח העושות שימוש בכלים אלה כבר אלפי שנים. אנשים רבים נושאים את אבני המזל שלהם לכל מקום שאליו הם הולכים וניתן לשאת אותם על הגוף בכיס מיוחד או בארנק ובתיק. אבני מזל מהדהדות את המזל שלכם, תומכות בכם בכל אשר תלכו ומזכירות לכם מי אתם בכל שעות היום והלילה.
תפקידן של אבני מזל
אבני מזל נחשבות כבעלות סגולות מיוחדות לנושאים אותן על פי המזל ולפי המפה האסטרולוגית שלהם. אבני מזל מחברות את בני האדם לאנרגיות השורשיות שלהם ולקרקע  שלהם. האבנים מחברות את בני האדם אל הייעוד שלהם ועוזרות להם לממש את ייעודם בעולם. לאבני מזל מיוחסות גם סגולות ריפוי שונות ועזרה בעת סכנה או מצוקה.
אבני מזל ידועות לנו מתרבויות שונות במקומות מרוחקים ושונים בעולם. התפתחות השימוש באבני מזל באיזורים מרוחקים אלה מאלה לאורך הדורות ללא מגע בינהם מעניק להם חשיבות מיסטית ממדרגה ראשונה המעידה על הסגולות שלהן בכל מקום ובכל תרבות. האמונה הרווחת בקשר לאבני מזל היא כי הן מגלמות כוחות מיסטיים שונים שנועדו לעזרת האדם על פי אופיו ומצבו בעולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה