יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

אורי עצמון



אורי עצמון מסביר על חלקה של אקסיום בהשקעות
המשנה למנכ"ל בחברת אקסיום, אורי עצמון, מסביר ומפרט מה בעצם החלק של חברת אקסיום, בכל מה שנוגע להשקעות של הלקוחות שלה. מדובר על נושא שלעתים יוצר בלבול - שכן מצד אחד אקסיום אכן מאתרת את הנכסים השונים, מגייסת כספים מטעם המשקיעים השונים, ואז רוכשת עבורם את הנכסים - אולם מה בעצם המעמד של חברת אקסיום לאחר הרכישה? מה המעמד של המשקיעים שלה? האם הם יכולים למשוך את השקעתם? איך הם מקבלים החלטות בנוגע לניהול הנכס? אורי עצמון מסביר ומפרט בעצם את המעמד של אקסיום, מול מעמד המשקיעים.



עצמאות למשקיע
אורי עצמון מסביר, כי אקסיום בעצם פועלת בעיקר בשלבי התכנון של ההשקעה עצמה, ולאחר מכן, הקשר כולו נותר בין המשקיעים לבין חברת הניהול המקומית. אקסיום בעצם מכינה את הקרקע להשקעות השונות. אורי עצמון מסביר כי הצוותים של אקסיום בוחנים היטב את הנכסים השונים, ורק אם הם נמצאים אמינים ועם פוטנציאל גבוה - אקסיום מציעה אותם להשקעה, כאשר היא משמשת כמתווכת. ברגע שהנכס כולו נרכש, אקסיום מעבירה את ניהול הנכס לידי השוכרים של הנכס במדינה הזרה, או שהיא מעבירה את הניהול לידי חברת ניהול מקומית. מרגע זה ואילך, השוכרים או חברת הניהול מנהלים את הנכס באופן שוטף - ומעבירים את דמי השכירות למשקיעים של אקסיום. אורי עצמון מסביר כי המשקיעים יכולים לשנות את החלטות חברת הניהול ברוב של 75%, וכבעלים מלאים של הנכס, יש להם בכל מקרה את היכולת לקבל החלטות שונות באשר לגורלו.

ומה אם אקסיום לא משקיעה יותר?
אורי עצמון מסביר כי חברת אקסיום נותרת תמיד ברקע של הנכס, ולעתים יש לה תכנונים שונים להשקעה נוספת בנכס, שיפורו, שינויו, וכיו"ב. עם זאת, מה קורה במצב שבו אקסיום לפתע תפסיק את הפעילות שלה לחלוטין בכל מה שנוגע לנכס? אורי עצמון מסביר שהדברלא משפיע כללעל ההשקעה - עדיין נותר הקשר בין חברת ניהול לבין המשקיעים, שיוכלו ליהנות מהמשך קבלת דמי השכירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה