יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

דנה תדמור



אילו בדיקות דנה תדמור ואקסיום עורכים?
אם אתם שוקלים באיזה אפיק כדאי לכם להשקיע כיום את כספכם, ולהבטיח לכם תשואות נאות למדי נראה כי מהר מאד תגלו כי את העובדה כי בשנים האחרונות האפיק הזה הוא לא אחר מאשר השקעה בנדל"ן אם בארץ ואם בנכסים שונים כאלה ואחרים בחו"ל. מבחינת דנה תדמור, מנכ"לית חברת אקסיום, כאשר היא מקבלת את הכסף מן המשקיעים של החברה - היא מתייחסת אליהם ברצינות הראויה לכך כמובן. מדובר על סכומים כאלה אשר יכולים להצטבר למיליוני דולרים - ויש להשקיע אותם בצורה נבונה. דנה תדמור מפרטת ומסבירה, כי המשקיעים של אקסיום סומכים עליה שתבצע את ההחלטות הנכונה- והיא מבחינתה מעוניינת לעמוד בציפיות הגבוהות שלהם. איך היא ושאר הצוות המקצועי של אקסיום עושים זאת? בין השאר, באמצעות בדיקה מדוקדקת בנכסים שבהם החברה משקיעה.

לא משאירים שאלה אחת
בין השאר, דנה תדמור ואקסיום עורכים בדיקות מקיפות עבור הנכסים האפשריים להשקעה, הן ברמת המדינה הרלוונטית, והן ברמת הנכס עצמו. מבחינת הבדיקות למדינה - הם בודקים קודם כל את האקלים המדיני והכלכלי, וכן את המצב הגיאופוליטי במדינה. הם בוחנים לא רק מדיניות כלכלית כללית, אלא גם את המדיניות כלפי שוק הנדל"ן וכלפי כניסה של משקיעים זרים. ההעדפה של דנה תדמור, היא שאקסיום תיכנס לשווקים שהם יש רצון לפתח את המגזר העסקי – ולכן מוכנים לקבל השקעות נדל"ן מבחוץ, כאשר חברה משקיעה כמו אקסיום, תשכיר את הנכסים לגורמים עסקיים במדינה.
מעבר לכך, בוחנת תמיד דנה תדמור את הנכס עצמו באמצעות הצוות המקצועי של אקסיום - האם הוא נמצא על קרקע מבוקשת, האם יש פעילות של המגזר העסקי באזור, האם יש בכלל ביקוש לנכס באזור זה וכיו"ב.



ומה זה מאפשר לכם?
לכם, כמשקיעים בחברת אקסיום, מאפשרות הבדיקות של דנה תדמור להיות בטוחים שהכסף שלכם נמצא במקום הנכון. אתם מפנים סכומים לא מעטים לאקסיום - והצוות המקצועי של דנה תדמור בוחן היטב את הנכסים האפשריים, ומפנה את הכסף שלכם אך ורק לפרויקטים רווחיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה