יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

אקסיום



התשואות אשר אקסיום מעבירה למשקיעים
אין זה סוד כי בעידן של היום לא מעט אנשים, מתעניינים מאד בשוק הנדל"ן, ובאפשרויות השונות להשקעה בו הלכה למעשה ברחבי העולם כולו. השאלה היא כמובן איך אפשר בכלל להתחיל ולהשקיע בנכסי נדל"ן אשר יהיו מניבים - כאשר בכדי לרכוש אותם יש להשקיע סכומים גבוהים באופן מיוחד? כאן נכנסת חברת אקסיום לתמונה, ומציעה לכם מודל ייחודי ביותר ללא כל צל של ספק. אתם בעצם מצטרפים לפרויקטים שונים של השקעות אשר אקסיום מנהלת כיום הלכה למעשה ובמקצועיות רבה, יש לציין. האמת היא כי אתם לא המשקיעים היחידים - אלא מצטרפים למשקיעים נוספים אחרים של החברה. כל אחד מביא חלק מסוים - ובתמורה לכך רוכש בעלות מסוימת על הנכס בו מדובר - וכך הוא גם זכאי לתשואה מתאימה.



תשואה יחסית להשקעה
המודל של אקסיום כמובן מעניק בחזרה תשואה, ביחס ישר להשקעה שלכם בנכס מסוים. אם למשל אדם מסוים השקיע 10% מנכס ואדם אחר השקיע 25% באותו נכס- ברור שגם התשואה תחולק בהתאם. כך בעצם, ככל שהשקעתם יותר - כך תוכלו לקבל יותר בחזרה, שכן יש לכם בעלות רחבה יותר על הנכס.
עם זאת, יש כמובן פרמטרים אחרים שמשפיעים על גובה התשואה שתקבלו מחברת אקסיום, מעבר לחלק היחסי של ההשקעה שלכם. השאלה היא כמובן עד כמה הנדל"ן שבו השקעתם נחשב למניב ואיכותי. ככלל, אקסיום מעדיפה תמיד לעבוד עם נדל"ן מניב ולבחור בשוכרים מגופים מסחריים או ציבוריים חזקים מאד - כך שהתשואה תהיה קבועה וגבוהה. עם זאת, יש הבדלים שונים בתשואה של אקסיום וגם כאן יש כמובן יחס מסוים לגובה ההשקעה - נכסים שיש צורך להשקיע בהם סכומים גבוהים יותר, גם יכולים להניב בהמשך סכומים גבוהים יותר בתור תשואה.

ומה מתאים לכם?
יש אנשים אשר מעדיפים להשקיע סכומים גבוהים ולקבל בחזרה סכומים גבוהים, ויש כאלו שמעדיפים להישאר בסכומים הנמוכים יותר. אקסיום מקבלת בברכה את אלה ואלה - והם ישמחו להתאים עבורכם תיק השקעות, לפי ההעדפות והיכולות הפיננסיות שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה