יום ראשון, 20 במאי 2012

טיול לגלפגוס


טיול לגלפגוס - הטבע לא מפסיק להפתיע

מחפשים יעד אטרקטיבי וייחודי לטיול הבא שלכם לחו"ל? מצאתם!
טיול לגלפגוס הוא מסוג הדברים שפשוט חייבים לבצע פעם בחיים. מדובר בגן עדן של ממש, המכיל אוסף בעלי חיים מיוחדים ונדירים, נופים מרהיבים שלא ניתן לשבוע מהם, וחוויה של התפעלות לנוכח ההוד וההדר שמציע לנו הטבע. אם התלבטתם לגבי יעד מיוחד ומאד שונה, ואתם חובבי טבע ונופים אחרים, מהרו והירשמו אל טיול לגלפגוס.

תצפיות נדירות
טיול לגלפגוס מאפשר תצפיות ממש מקורב על סוגי ומיני יונקים, זוחלים ועופות. היכולת להתקרב אליהם נובעת מהעובדה, כי באיים אלו קיים איסור ציד, ובעלי החיים לא חשים מאוימים מפני בני האדם הצופים בהם.

טיול לגלפגוס


הטיולים מתאפשרים הן באמצעות שיט בספינה, עם עצירות מידי יום ביבשה וביקור בשמורות שונות, או באמצעות טיולים רגליים ביבשה, היישר אל הרי הגעש שצמחו ממש בתוך האוקיאנוס. לחובבי הצלילה, מתאפשרת הפלגה אל אחד מהיעדים המדהימים ביותר לצלילה בעולם כולו.

גלפגוס - אודותיה
גלפגוס הינם קבוצת איים מיוחדת במינה. הם נמצאים מסביב לקו המשווה, באזור האוקיינוס השקט, ומרוחקים מרחק של כאלף קילומטרים מאקוודור. האוכלוסייה בכל האיים מונה לא יותר מארבעים אלף תושבים.

איי גלפגוס מורכבים מ- 13 איים מרכזיים, עוד 6 איים קטנים יותר, ועוד מאות איים קטנטנים הצומחים ממש מתוך האוקיינוס, זאת כתוצאה מהתפרצות וולקנית שאירעה בלב ים ויצרה את המקום המיוחד הזה. המקום מאופיין במיני בעלי חיים מיוחדים אליהם ניתן להתקרב עד מרחק נגיעה. תוכלו לצפות בפינגווינים, באריות ים, צבי ענק, ציפורים ומקומות הקינון שלהם, איגואנות ועוד.

קצה העולם
כדאי לדעת, כי הדרך המומלצת ביותר היא לתור את האיים באמצעות ספינה או יאכטה המציעים סוג של שיט תענוגות עם כל האבזור המפנק ביותר, כאשר מדי יום עוצרים בנקודה אחרת ויורדים ליבשה לצורך תצפיות מעניינות. תקופת הזמן המומלצת ביותר לשיט היא לפחות שבוע. רק אז ניתן לחוות את החוויה במלואה, ולהיחשף למראות רבים. דרך נוספת לביצוע טיול לגלפגוס היא רגלית, אולם היא מתאפשרת רק בארבעה מתוך שלושה עשר האיים, ורק בהם יש שירותי תיירות.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה