יום חמישי, 3 במאי 2012

משחקים ליום הולדת


משחקים ליום הולדת – כל הסוגים

אין תכנון של יום הולדת לילדים או למבוגרים שאינו כולל את השאלה הנצחית: אילו משחקים ליום הולדת לארגן להם? הרי ידוע שבכל מסיבת יום הולדת האטרקציה המרכזית היא תמיד סדרה של משחקים שגם גורמים להנאה ולצחוקים וגם הופכים את הזמן לזמן חוויתי מקסים ומעניין, ולא רק לאכילה של ממתקים ושאר נשנושים. במסגרת זו ישנם אין ספור של משחקים ליום הולדת. אפשר לשלב במסיבה המתוכננת גם משחקי פעילות פיזית וגם משחקי חשיבה, גם משחקי זוגות וגם משחקי קבוצות וכל צירוף אחר שתחשבו עליו.

משחקים ליום הולדת – משחקי חברה

הבסיס לכל מסיבת יום הולדת הוא הפעלות שונות של משחקי חברה. מאז ומתמיד משחקים הילדים משחקי חברה, ואין כל סיבה שאלה ייעלמו דווקא עכשיו. משחקים אלה מאתגרים גם פיזית וגם מחשבתית את כל הילדים המשתתפים במסיבה, ניתן לשחק בהם בכל מקום ואין צורך בהכנות מוקדמות ארוכות ומסובכות. משחקי חברה הם אותם משחקים שרבים מאיתנו מכירים. 
 חפשו את המטמון

זהו משחק קבוצתי שהילדים מחולקים בו לקבוצות. באיזור המסיבה (עדיף מחוץ לבית) מפוזרים רמזים לגבי מטמון שיש למצוא אותו. כל רמז מוביל לרמז הבא עד למציאת המטמון. המנצחים הם הראשונים למצוא את המטמון הנכסף.

מבוך מקלות

משחק קבוצתי שבו מפזרים מקלות קצרים על הרצפה ויוצרים מעין מבוך. על הילדים מכל קבוצה ללכת בין המקלות מבלי לגעת בהם. הקבוצה המנצחת היא זו שחבריה נגעו הכי פחות במקלות במהלך המשחק.

לקום ביחד

משחק קבוצתי שמתחיל בזוג היושב על הרצפה גב אל גב ומשלב זרועות. בהינתן האות על הזוג להתרומם יחדיו. עם הזוג הצליח אכן במשימה, מוסיפים ילד שלישי ובאופן דומה עליהם להתרומם ביחד מן הרצפה מבלי למעוד או ליפול. הקבוצה המנצחת היא זו שתגיע למספר הילדים הגדול ביותר שיוכלו להתרומם מבלי למעוד וליפול במהלך המשחק.
חשוב לזכור, כי משחקים ליום הולדת הם עולם שלם של אפשרויות שניתן להרכיב ממנו אירוע מדליק ומסעיר לכל גיל ולכל מטרה. התאימו את סוגי המשחקים לקהל היעד המוזמן, ותקבלו מסיבה מדליקה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה