יום ראשון, 11 במרץ 2012

אודישנים לthe voice


התוכנית the voice נכנסה לחיינו במהירות, כל חובבי המוזיקה והריאליטי צפו בתוכנית הראשונה ולא יכלו להפסיק - בדיוק כמו בארצות הברית. הזמרים שמתמודדים בתוכנית הולכים להיות הזמרים הבאים של ישראל כמו שאמר אביב גפן לאחד המתמודדים.

אז אם גם אתה חושב שאתה מספיק טוב כדי ששרית חדד, אביב גפן, שלומי שבת או רמי קליינשטיין יסובבו את הכיסא בשביל לבחור בך כדאי שתירשם בהקדם אל אודישנים לthe voice.

תהליך אודישנים לthe voice
 
אודישנים לthe voice אינם מתחילים מול המנטורים ואם אתה מעוניין להתמודד בתוכנית עליך לעבור קודם כל את שלבי הקבלה הראשונים של התוכנית. השלב הראשון הוא שלב ההרשמה, שלב זה נעשה בבית דרך אתר האינטרנט של אודישנים לthe voice, שם מתבקשים המתמודדים לכתוב את פרטיהם האישיים, להקליט את עצמם שרים ולשלוח אל השופטים של the voice.

השופטים של the voice שומעים את כל המתמודדים ומחליטים לזמן את הטובים ביותר אל אודישנים לthe voice. אודישנים לthe voice אלו, הם עדיין לא מול המנטורים אלא מול שופטי התוכנית. לאחר האודישנים המקדימים נבחרים הזמרים שיופיעו בתוכנית.

מי שמגיע לשלב הזה זוכה לשיר מול הכיסאות המסתובבים המפורסמים שעליהם יושבים המנטורים.

אודישנים לthe voice – הדבר האמיתי

שלב אודישנים לthe voice מול המנטורים הוא שלב מאוד מלחיץ ומיוחד, עליכם להגיע מוכנים ורגועים. פשוט להגיד אך לא פשוט כל כך לבצע, על מנת שתגיעו מוכנים אל אודישנים לthe voice ותצליחו לגרום לפחות למנטור אחד להסתובב אליכם בחרו שיר מתאים, שיר שאתם אוהבים לשיר, שיר שיהיה לכם קל לשיר, שיר שאתם מתחברים אליו. עליכם להתאמן רבות לפני האודישנים כדי שביום האודישנים תוכלו לשיר בקלות ובטבעיות.

אודישנים לthe voice


ומה לגבי הלחץ באודישן? דבר ראשון ההכנה לאודישן תעזור להקל על הלחץ. מעבר לכך נסו לעשות משהו שאתם אוהבים, צאו לטיול קצר בחוף או במקום אחר שאתם אוהבים, שוחחו עם חברים וקרובים שיעודדו אתכם כך שתשחררו את כל (או רוב) הלחצים לפני האודישנים.

אודישנים לthe voice – מול הכיסאות

זהו, הדבר האמיתי הגיע, הצלחתם לעבור את כל השלבים המוקדמים ואתם עומדים לעלות לבמה ולשיר מול ארבעה כיסאות בתקווה שאחד מהם (אם לא כולם) יסתובב. אל תחכו לכיסא שיסתובב ותשירו את השיר שבחרתם בדרך הטובה ביותר (בדיוק כמו שהאמנתם עליו) עלו לבמה ותנו את כל כולכם, במידה והצלחתם ונכנסתם לאחת מהנבחרות – שיהיה בהצלחה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה