יום ראשון, 25 במרץ 2012

חברת קידום אתרים


הדבר החשוב ביותר שצריך להנחות אתכם כאשר אתם מתכננים להקים אתר לעסק שלכם  הוא איך יהיה ניתן להגיע לכמה שיותר גולשים ברשת. לשם כך לא מספיק שתשלמו לבונה אתרים, למעצב גרפי מעולה ולקופירייטר שנון, עליכם גם לשתף את מקדם האתר שלכם בכל התהליך. 

למעשה, ללא חברת הקידום כל ההשקעה שלכם לא שווה. הרי, מה שווה כל ההשקעה הכספית, המנטאלית וכאב הראש אם בסוף אחד לא יראה אתכם? כיום , לכל חברה יש לפחות מקדם אתרים אחד שדואג לקדם את החברה במנועי החיפוש השונים ברשת.

חברת קידום אתרים


חברת קידום אתרים – איך לבחור נכון?

כיום יש ביקוש רב למציאת חברת קידום אתרים טובה.  בשנים האחרונות צצו להן חברות לקידום אתרים כמו פיטריות אחרי הגשם. כאשר אתם בוחרים חברת קידום אתרים בדקו כמה ניסיון יש לה ומי הלקוחות שלה. אלמנט הניסיון, בטח בתחום כמו קידום אתרים, הוא קריטי. קידום אתרים טוב נעשה ברבים מהמקרים באמצעות חשיבה מחוץ לקופסה, חשיבה על המהלך שיפתיע ויצור את הפער לטובת האתר אותו הם מקדמים. 

בנוסף, מומלץ לבדוק גם מי הלקוחות של החברה, האם היא מקדמת מותגים גדולים או אולי דווקא עסקים  קטנים. הפרטים האלה חשובים מאוד משום שכך תוכלו לכוון לחברה המתאימה לכם ביותר הן מבחינת היכולת הכספית שלכם להשקיע בקידום והן במה שחברת קידום האתרים יכולה להציע לכם.

חברת קידום אתרים –  גידול בלקוחות

התוצאה של בחירה נכונה של חברת קידום אתרים טובה היא אחת – עלייה במכירות. עלייה במכירות תתבצע כפועל יוצא לכך שהאתר שלכם יזכה לחשיפה גדולה יותר. אתם מבינים מה ההבדל למשל עבור אינסטלטור שמדורג במקום השני בדף הראשון של גוגל לבין אינסטלטור שמדורג בדף החמישי של גוגל? מדובר על הבדל עצום של מאות לידים שיכולים להפוך ללקוחות ממשיים. 

יחד עם חברת הקידום שלכם עליכם לבחור את הצורה בה תקדמו את העסק, האם באמצעות קידום ממומן, קידום אורגני או אולי באמצעות הקצאת משאבים לשתי השיטות במקביל. לעתים, התחרות על מילות החיפוש תהיה כל כך קשה וצפופה שיהיה שווה להשקיע דווקא בקידום ממומן איכותי שיוכל לעשות את העבודה בצורה יעילה יותר.

שוב, חברת קידום אתרים שבחרתם, בעזרת ניתוח אנליטי וסטטיסטיקות רבות, היא זאת שתתווה את דרך הפעולה הטובה ביותר עבורכם. זכרו שכדי לראות פירות יהיה עליכם להשקיע כסף לא מבוטל. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה