יום שני, 16 במאי 2011

טיול מאורגן לסרילנקה


אחד האיים הטרופים הקסומים בעולם הוא ללא ספק האי סרילנקה – אי של מטעי תה וקוקוסים, חופים בתוליים קסומים וג'ונגלים פריים המשמשים למקום מגוריהם של אלפי זני חיות נדירות. האי ממוקם ליד החוף הדרום מזרחי של תת היבשת ההודית ונחשב ליעד תיירותי פופולארי, הן במסגרת של טיול עצמאי והן במסגרת של טיול מאורגן לסרילנקה.

בתקופה הקולוניאלית הוא קיבל את השם "ציילון" והתפרסם בעולם בזכות סוגי התה המשובחים הגדלים באזור. מרקו פולו הגדיר אותו כאחד האיים הטובים בעולם, ונראה שהוא גם לא טעה. כיום, מיליוני תיירים פוקדים אותו מידי שנה, תוך שהם מוצאים בו גן עדן קסום וייחודי במינו. 



התקופה המומלצת לביקור באזור היא בחודשי דצמבר עד מרץ, בחוף המערבי, ובחודשי מאי עד ספטמבר בחוף המזרחי, אך בתקופות הנחשבות לפחות תיירותיות אפשר לקבל הנחות וליהנות משקט ושלווה.

טיול מאורגן לסרילנקה – ההיסטוריה של האי

סרילנקה התגלה לעולם במאה ה- 6 לפני הספירה כאשר החל משנת 200 לפני הספירה התפתחה בה תרבות וחברה הסינהאלית. במאה ה- 16 לספירה היא נכבשה על ידי פורטוגזים ומאוחר יותר על ידי הבריטים שהפכו אותה לאחת מקולוניות הרבות של הממלכה. רק באמצע המאה ה- 20 קיבלה המדינה עצמאות ושינתה את שמה מציילון לסרילנקה. האתרים ההיסטוריים של המדינה מרוכזים בלב האי והם מתועדים באמצעות מקדשים מרהיבים רבים.

טיול מאורגן לסרילנקה – חופים בתוליים וג'ונגלים פראיים

טיול מאורגן לסרילנקה מציע לכל המטיילים לבקר ולהתפנק על אחד מחופיה הבתוליים של האוקיינוס ההודי החמים או להתרשם מאוצרות הטבע של הג'ונגלים הכוללים כ- 100 סוגי יונקים, כ- 250 סוגי פרפרים, קרוב ל- 500 מיני ציפורים וקרוב ל – 100 סוגים נחשים.

טיול מאורגן לסרילנקה


בסרילנקה זהו לא מחזה נדיר לראות לטאות ענק חוצות את הכביש, להקות פרפרים עוברות במפתיע מעל הראש וכמויות אדירות של קופים, תנינים, צבים ונמיות בכפרים וברחובות הערים. גם את עדרי פילי הבר, הנמרים הם אינם מחזה נדיר.

טיול מאורגן לסרילנקה – לאוהבי טיולים אתגריים

טיול מאורגן לסרילנקה שופע פעילויות אתגריות וטיולים בטבע, הוא הדבר המומלץ לכל מי שנפשו חשקה להרגיש את עוצמתו של הטבע הפראי. זוהי מדינה טרופית טיפוסית המציעה מגוון רב של פעילויות אתגריות: פעילות ימית כגון שייט ימי, גלישת רוח וסקי מים, שייט בנהרות, טיפוס הרים על פסגת הר אדם (בגובה של 2,224 מ'), חצייה של רמת הורטון פליינס, טראקים בג'ונגלים או טיול ג'יפים ביאלה ווסט, אחד הפארקים הלאומיים היחידים בסרילנקה כמו גם המרהיבים ביופיים בעולם. 


יום שלישי, 10 במאי 2011

קורס טארוט באינטרנט


בתקופה בת זמננו, חיי השגרה הפכו להיות יותר ויותר לחוצים ודחוסי החלטות. לא פשוט לסמוך על עצמך בכל החלטה, לדעת לאן היא תוביל, האם לטוב או לרע? לכן יותר ויותר אנשים מחפשים עוד דרך לדעת האם הם עושים את הבחירה הנכונה. 
 
בעבר נהגו לחשוב, בעיקר בתרבות המערבית, כי קלפי טארוט נועדו לחזוי העתיד, אולם כיום הם נתפסים יותר כדרך להסתכלות פנימה, להבין את עצמך ואת היכולות הצפונות בך דרך הקלפים, כמו זכוכית מגדלת לנפש שלך, הנועדה לבחון את התשובות לשאלות בדרך כנה ואמיתית.



קורס טארוט: הסבר קצר
חפיסת קלפי טארוט מונה בד"כ 78 קלפים, ישנן אלפי סוגים של חפיסות טארוט אך המסורתית מחולקת לשני חלקים – "הארקנה הגדולה" הכוללת 22 קלפים, ישנם קוראים בקלפים המייעצים איתם בלבד.  

החלק השני הוא "הארקנה המשנית" או "הארקנה הקטנה" הכוללת 56 קלפים המחולקים לארבעה סדרות של 14 קלפים: סדרת המטות, סדרת הגביעים, סדרת החרבות וסדרת המטבעות. הקריאה בקלפי טארוט התפתחה במאות ה-18 וה-19 וצברה פופולריות גדולה מאז ועד ימינו.

קורס טארוט באינטרנט: למי הוא מיועד?
לא צריך להיות אדם עם יכולות על טבעיים כדי ללמוד לקרוא בקלפי טארוט. קורס טארוט באינטרנט מומלץ לכל מי שיש בו אהבה לזולת, לעצמו, הבנה ואמפטיה ועם הזמן יגלה שזה מחדד את היכולת התקשורתית עם אנשים אחרים. הקלפים עוזרים לתהליכים מסוימים בדרך החשיבה להיות יותר גלויים ופתוחים וכך מקרבים בינכם לבין האדם לו אתם פותחים בקלפים. 

את הקלפים ניתן לשאול כל מה שעולה על רוחכם: משאלות על זוגיות, בחירה בקריירה, פתיחת עסק, מעבר דירה ועד שאלות הקשורות יותר בנפש, חוסר מוטיבציה, בריאות ועוד. 

קורס טארוט: עניין של תרגול
קורס טארוט באינטרנט אמנם נותן לכם את הכלים לקריאה בקלפים אולם כדי להיות קורא בקלפים מקצועי מה שדרוש לכם זה הרבה תרגול. חוץ מלזכור מה כל קלף מייצג, שזה אחלה תרגיל לזיכרון  אך ממש לא העיקר, חשוב להבין את המשמעויות הרבות של כל קלף בהקשר הנכון לכן הכרחי לתרגל כמה שיותר. 

קורס טארוט באינטרנט


כיום בעזרת האינטרנט קיימות דרכים רבות לתרגל קריאות קלפים. ישנם פורומים באינטרנט, בעולם וגם בישראל בהם ניתן לפתוח בקלפים לאנשים שונים המעלים שאלות בפורום בנושאים רבים. בפורומים אלה ניתן להעזר בקוראים בטארוט מקצועיים יותר התורמים מניסיונם. קריאה בקלפי טארוט יכולה להיות תחביב או אפילו מקצוע, הכל שאלה של כמה אתם מוכנים להשקיע מזמנכם.


מיסטיקה ואסטרולוגיה

עוד בימי קדם, מיסטיקה ואסטרולוגיה שימשו את בני האנוש. בתנ"ך, בספר בראשית, מסופר כי אלוהים מלמד את אברהם, העברי הראשון, את תורת הכוכבים. מאז ועד היום האסטרולוגיה והמיסטיקה משמשות אנשים רבים השואפים לחיות חיים רוחניים, בעלי משמעות וסיפוק. באמצעות המיסטיקה יכולים אנשים רבים להתחבר אל החלק הרוחני שבהם, אל הנשמה.  


מיסטיקה ואסטרולוגיה -  הדרך לחיים מאושרים

  • מיסטיקה זו מילה ביוונית שפירושה הסתרה. תורת המיסטיקה היא החיפוש אחר הנסתר ביקום הפיזי.

מיסטיקה ואסטרולוגיה
  • בעידן המודרני, אנשים רבעים אשר נמצאים במרוץ החיים ומרגישים כי הם שקועים בתוך העולם החומרי, מחפשים דרך איך להגיע לשלווה, לרוחניות, לעולמות עליונים ועשירים ופונים אל התחום של מיסטיקה ואסטרולוגיה.
  • מיסטיקה ואסטרולוגיה הם תחומים המקובלים במסורת היהדות. תורת הקבלה עוסקת בתחום האסטרולוגיה ויכולה לעזור לבן האנוש למצוא את הדרך הנכונה בחייו ולהצליח בתחומים רבים כמו פרנסה זוגיות, קריירה ועוד.

  • בעידן המודרני אסטרולוגיה היא כלי העוזר לניבוי העתיד. אומנם, לפי המסורת היהודית יש בחירה חופשית והאדם עצמו בוחר לו את הדרך ומשפיע על גורלו, אך גם בתורת הקבלה אנו עדים לכך כי באמצעות מיסטיקה ואסטרולוגיה נוכל ללמוד מהן הבחירות הנכונות בחיינו.


מיסטיקה ואסטרולוגיה - עולם רחב בעל תחומים מגוונים

תורת המיסטיקה היא עולם גדול ורחב המכיל בתוכו תחומים שונים ומגוונים. נביא סקירה קצרה אודות התחומים הנפוצים.

  • אסטרולוגיה - אסטרולוגיה היא תורת הכוכבים. מיקום הכוכבים בזמן לידתו של האדם משפיעים על מהלך חייו ועל גורלו. באמצעות תורת האסטרולוגיה אפשר ללמוד על האופי של האדם, על יכולותיו, לכוון את דרכו בחיים ואפילו לסייע לו בבחירת בן זוג לחיים.

  • תקשור - תקשור הוא תחום העוסק ביצירת קשר עם גורמים הנמצאים מחוץ לעולם הפיזי. המתקשר ניחן בכישורים מיוחדים המסייעים לו בעת התקשור. אפשר לתקשר עם גורמים שונים. יש המתקשרים עם נשמות נפטרים, יש עם מלאכים ועוד.

  • נומרולוגיה - נומרולוגיה היא תורת המספרים. מומחי הנומרולוגיה טוענים כי בתאריך לידתו של האדם חבויים מספרים, תדרים ואנרגיות המשפיעים על חייו. הודות ליכולת פענוח המספרים, יודעים המומחים לנתב את בני האדם ולכוון אותם בדרך הנכונה. 

יום שבת, 7 במאי 2011

האח הגדול 4


הכול על האח הגדול 4:

ביום בהיר אחד עלתה התוכנית האח הגדול לאווירה ומדינה שלמה התאהבה. מדובר באחת התוכניות היותר מוצלחות בשנים האחרונות ואין ספק שמדובר כאן על ריאליטי מסוג אחר. התוכנית עלתה לפני שנים רבות לאוויר העולם והיא משודרת במדינות רבות ברחבי העולם, בכל המדינות היא הפכה להצלחה גדולה בין לילה וכך גם בישראל.

זוכי העונות הקודמות גילו עד כמה ההצלחה יכולה להיות מהירה ועד כמה זה פשוט להיות מפורסם עבור כמה חודשים שבילית בתוך בית וצולמת לתאוות הצופים בבית. מדובר על אחת התוכניות היותר שנויות במחלוקת שכן מצד אחד היא מעוררת את יצר הסקרנות של רבים ומצד שני היא מעוררת את זעמם של רבים אחרים, מה שבטוח הוא שמי שמשתתף בתוכנית זוכה לחשיפה גדולה במיוחד, שלילית או חיובית, זה כבר תלוי בכם.


מה חשוב לדעת על אודישנים לתוכנית האח הגדול 4?

העונות הראשונות מאחורינו והנה אנו עומדים בפני עוד עונה של האח הגדול, הפעם צפויה להיות לנו עונה מסקרנת במיוחד שכן מדובר על תוכנית לה רייטינג קבוע וגבוה וזאת למרות על התחזיות השחורות שניבאו לה. העונה האחרונה הייתה בין המוצלחות ובה פגשנו את עתי, ליהי, נופר, ג'קי, פרידה ועוד רבים וטובים שהצליחו ליצור עניין שלכולם כבר היה די קשה להיות האחד עם השני כל הזמן.

מי שילך להיבחן במסגרת האודישנים לתוכנית האח הגדול 4 יודע כבר כמעט בוודאות מוחלטת כי אם ייבחר להשתתף בתוכנית, הוא עתיד להתפרסם בקנה מידה ארצי, עד למידה שהוא לא יכיר את חייו הקודמים.

אודישנים לאח הגדול 4 אינם אודישנים רגילים. מדובר על תוכנית ריאליטי שעוסקת באנשים ולכן גם האודישנים עוסקים באנשים, בייחודיות שלכם, בדרך החיים שלהם וכמובן בסיפור החיים שלהם.

כיצד אפשר להתכונן לקראת אודישנים לתוכנית האח הגדול?

ההכנה לקראת האודישנים לתוכנית האח הגדול 4 צריכה להיות הכנה מנטאלית יותר מכל דבר אחר. עליכם להיות עצמכם בלי פוזות מיותרות, בלי מניירות, בלי לנסות ולהיות מי שאתם לא, בלי לנסות לעשות רושם על המפיקים ובלי לספר סיפורים שאינם קיימים כדי להיות מעניינים יותר. בסופו של דבר כל סיפור כזה עלול לחזור לכם לפנים בשלב מאוחר יותר, ובדרך כלל זה נגמר מאוד לא טוב.

אם יש לכם סיפור חיים עסיסי במיוחד, נסו לשמור גם על מעט הפרטיות שנותרה לכם וסננו פרטים שעלולים לפגוע במשפחה הקרובה שלכם, בבן או בבת הזוג ולבטח בילדים שלכם. מדובר על תחום רגיש במיוחד ועל כל אחת ואחת מוטלת האחריות האישית לשמור על שמם הטוב של הסובבים אותו.