יום שישי, 25 בפברואר 2011

מאסטר שף 2


מאסטר שף 2

העונה החדשה של מאסטר שף 2 בפתח ועדיין לא ברור מי יהיו בתוכנית. האודישנים בעיצומם ויש עומס גדול על ההפקה. אם בעונה הראשונה של התוכנית נרשמו כמה אלפי מתמודדים, השנה אנחנו מתמודדים עם עשרות אלפי מתמודדים. אחרי הכל, מי לא יודע לבשל? אחד מבשל יותר טוב אחד פחות טוב, אבל כל אחד בטוח שהחביתה שלו זה הדבר הכי טעים שיש.



מאסטר שף 2 – מתמודדים שונים

חשבתם פעם מי נרשם אל מאסטר שף 2? אז נכון, יש את אותם בשלנים גדולים שמעוניינים לפרוץ, לפתוח מסעדה ולבנות קריירה בתחום. יש גם צעירים שרוצים לנסות את התחום. אם יש אנשים שבאים סתם בשביל החוויה. בשונה מתוכניות אחרות, מגיעים לתוכנית הזו אנשים תמימים, שאוהבים אוכל ורוצים חוויה "מנערת" – חוויית הריאליטי. לעיתים מתחבא בתוך האנשים הללו כישרון אדיר שאפילו הם לא היו מודעים לו.

מתגעגעים לשופטים

העונה הראשונה של התוכנית הייתה קצרה, קצרה מדי. עוד לא הספקנו להתאהב במתמודדים השונים ובשופטים וכבר נגמרה התוכנית. זו הייתה אולי תוכנית הריאליטי הכי קצרה בהיסטוריה של הטלוויזיה. האמת שזה פשוט סותר את החוקים של ריאליטי. הסוד של התוכניות הללו הוא הקשר הרגשי וההזדהות של הצופים בבית עם הדמויות. העניין הוא שלוקח כמה שבועות טובים עד שמפתחים כזו חיבה כלפי המתמודדים, צריך זמן. זה לא כמו באח הגדול שיש שידורים 24 שעות ביממה וזה קורה מהר יותר.

אין כמו אייל שני

העונה הראשונה של התוכנית נגמרה גם קצת בטון צורם בכל מה שקשור לשופט האהוב אייל שני. אייל הצליח לכבוש את ליבנו עם התיאורים קורעי הלב שלו ועם ההומור המיוחד. יש בו משהו אותנטי, חבל שהוא נפל לידיהם הלא מפרגנות של כתבי ידיעות אחרונות. מאסטר שף 2 תעלה בקרוב, ונוכל שוב לראות את השופט החביב הזה, מסביר לנו את סודות המקצוע, את סודות הקטשופ.

מאסטר שף 2 – גם לילדים

הפקת התוכנית מסרה לאחרונה, כי במקביל לתוכנית מאסטר שף 2, תעלה גם תוכנית מאסטר שף לילדים. עדיין לא ברור מהו שמה של התוכנית (אולי דלישס), אבל המתח בשיאו. לא ברור עד כמה ילדים יוכלו לעמוד בלחצים השונים ולהפיק מנות טובות. יהיה מעולה.

יום שבת, 12 בפברואר 2011

טיול לספרד


טיול בספרד הוא טיול חווייתי, שמתאים כמעט לכל אחד שאוהב מנוחה, אוכל ואמנות. זוהי עיר מעניינת, שאין בה רגע דל. לא סתם כך הפכה ספרד לאח היעדים הפופולאריים ביותר על תיירי העולם.

ספרד מציעה לתיירים המגיעים אליה (בהמוניהם) חוויה ים תיכונית, אך עם זאת גם אירופאית קלאסית. זוהי ארץ שמשלבת בין חופים נוצצים וכחולים, עם מזג אוויר נעים ונוח, לבין אטרקציות אדריכלות, אומנות, טבע מרשים והרבה אוכל איכותי. הספרדים הם אנשים חביבים, שעל הסייסטה (שנת הצהריים) שלהם הם לא מוותרים. אין ספק שהם יודעים לחיות טוב, וזוהי בדיוק הסיבה שאף אחד לא מפספס טיול לספרד, ברצלונה, מדריד והעיירות הציוריות שנמצאות בה.


ברצלונה ומדריד
 מדריד וברצלונה הן הערים המפורסמות והידועות ביותר בספרד. בעת טיול לספרד, חובה לבקר בשתי ערים אלה. מדריד היא בירת ספרד, והיא מחולקת לפי רובעים. מדריד היא עיר נחשבת מבחינת אמנות, ובה תוכלו למצוא מספר רב של מוזיאונים מכל התחומים. 

מרבית המוזיאונים במדריד, עוסקים באמנות, עכשווית ועתיקה, וגם בהיסטוריה ועתיקות. מלחמות השוורים המופרסמות מתרחשות גם הן ברחבי מדריד, ויש סיכוי שתזכו לראותן, אם תיסעו בין מרץ לאוקטובר. ברצלונה, לעומת מדריד, היא עיר פופולארית יותר, בקרב הצעירים, וכמו מדריד, משלבת בתוכה אמנות, היסטוריה, בילויים תוססים, אוכל משובח, שווקים ואטרקציות ארכיטקטוניות נוספות.

קוסטה בראווה
אם אתם רושמים טיול לספרד השופעת, ומעוניינים לשלב בטיול שלכם גם בילוי וחופש על חופי ים זהובים ופראיים, קוסטה בראווה היא המקום בשבילכם. 

רצועת החוף הזו, היא יעד מעולה למנוחה ולסיום הטיול בסטייל. זהו מקום שכדאי מאוד לבקר בו, רצוי לאחר טיול בברצלונה, שכן האי קרוב אליו, וניתן לשלב את הביקורים שם ביחד, ולחסוך כסף וזמן בנסיעות. קוסטה בראווה קרובה מאוד לגבול עם צרפת, ובעת טיול לספרד, תוכלו לשלב גם את צרפת כיעד תיירותי מוביל. 

טיול לספרד

טיול בספרד- הפן האמנותי
אי אפשר לבצע טיול לספרד, מבלי לחוות את הצד האמנותי של העיר. בספרד צמחו וגדלו כמה ציירים מפורסמים ביותר, ביניהם פאבלו פיקאסו, וסלבאדור דאלי. שני אמנים אלו, שפעלו במאה ה-20, השפיעו רבות על תפיסת האמנות בעולם, ועד היום הם נחשבים, וציוריהם שווים מיליוני דולרים. 

אמן נוסף הוא גאודי, האדריכל, שרבות מיצירותיו הארכיטקטוניות נמצאות בספרד ובברצלונה, ורצוי מאוד ללכת לבקר במוזיאוני האומנות הרבים בברצלונה, המציגים את יצירותיהם של אמנים חשובים אלו.


יום שני, 7 בפברואר 2011

אסטרולוגיה שבועית


אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה זהו כלי נפלא המאפשר לנו לנצל את הכישורים שלנו תוך מודעות למגבלותינו. הכלי מיועד לניתוח מעשינו, לגילוי הפוטנציאל הטמון בנו, לתכנון מהלכים ולמימוש היעוד בחיים. השימוש בו מאפשר להגדיר באופן מדויק יותר את יכולותינו ואת כישרוננו, תוך שיפור הסיכוי שלנו להצליח בכל תחומי החיים: זוגיות, עבודה, לימודים, ילדים ובריאות.


במילים אחרות, בעזרת מפה אסטרולוגית, בין אם מדובר על תחזית אסטרולוגיה שבועית ובין אם זוהי תחזית שנתית, ניתן לקבל פרופיל מדויק על חיינו ולהתמודד ביתר קלות עם עצמנו ועם הסובבים אותנו. היום יותר ויותר אנשים נעזרים בשירותים כמו אסטרולוגיה שבועית או יומית, במטרה לנצל את ההזדמנויות שהיקום מעניק ולהיזהר מסיטואציות מסוכנות.

הורוסקופ אישי 

כדי לעשות תחזית אסטרולוגית לאדם זה או אחר, נעזרים המומחים במפה הנקראת הורוסקופ, זאת בידיעה כי למיקום הכוכבים יש קשר ישיר לחיי האדם ברמה היום יומית. את ההורוסקופ האישי מרכיבים על סמך מיקומי הכוכבים העכשוויים הקשורים למזל הספציפי ועל סמך מיקום הכוכבים והשמש בעת הלידה. בנוסף, על מנת להרכיב הורוסקופ אישי, אסטרולוגים זקוקים לנתונים כמו: תאריך הלידה של האדם, שעת הלידה ומיקום הלידה המדויק (מדינה ועיר).

אסטרולוגיה שבועית  

אסטרולוגיה שבועית היא תמיד נושא לשיחה: בבית, במשרד ובנסיעה במונית. היום בכל עיתון מכובד ובכל אתר אינטרנט מוביל מוצעים לקוראים מדורי אסטרולוגיה שבועית, בהם מפורסם הורוסקופ מפורט לגבי כל מזל ולפי ימי השבוע. כך למשל, מזל דלי יכול לגלות כי דווקא ביום שלישי הקרוב רצוי שימנע מסגירת עסקאות גדולות וביום שישי כדאי שיקדיש יותר זמן למשפחה. מזל טלה יכול לגלות שביום ראשון הקרוב כדאי לו לבלות עם הילדים וביום חמישי להיזהר ממפגשים ספונטאניים. למעשה, אסטרולוגיה שבועית יכולה לסייע לנו בתכנון נכון של הזמן בשבוע הקרוב בכדי שננצל אותו בחוכמה וביעילות.


אסטרולוגיה שנתית 

אסטרולוגיה שבועית זהו כלי עזר נפלא לתכנון השבועי, אומנם קיימים סוגים נוספים של תחזיות אסטרולוגיות. אסטרולוגיה שנתית, גם היא יכולה לתרום רבות לשקט הנפשי שלנו, כמו גם לסייע לתכנון נכון של השנה הקרובה בחיים. בעזרת הורוסקופ שנתי, ניתן לקחת בחשבון גורמים רבים כמו מעבר דירה, מציאת מקום עבודה חדש, בחירת תחום הלימודים או מועד פתיחה של העסק. נתונים אסטרולוגיים יכולים להגדיר מראש את החודשים החלשים, שלא מתאימים למהלכים חדשים ולחלופין, להצביע על חודשים חיוביים מהבחינה האנרגטית, הפותחים לאדם הזדמנויות חדשות להתפתחות והעצמה עצמית. 


תקשור


הכול על תקשור:

כאר אנו שומעים את המילה תקשור אנו במיידית חושבים על אנשים שיושבים לצד כדור בדולח ומזמזמים. וובכן, ממש לא כ הדבר. תקשור הוא קשר ותו לא. מדובר על קשר עם היקום ולמרות שמדובר על תחום מיסטי הוא גם נחשב לתחום נלמד ואתו מלמדים במסגרת קורים בבתי הספר הפרטיים לרפואה משלימה ברחבי הארץ.

כל אד יכול ללמוד לתקשר אם הוא רוצה אך אלו שאינם מעוניינים ללמוד את התחום אלא רק לעשות בו שימוש חד פעמי יכולים לפנות למתקשר או מתקשרת ולקבל מהם את המידע לו הם זקוקים.


איך מתקשרים מבצעים תקשור וכיצד הוא יכול לסייע לנו בחיי היום יום?

תקשור מתבצע באמצעות גורמים רבים. אנו יכולים לראות כי חלק מהמתקשרים עושים זאת באמצעות ציורים או דיבור, חלקם באמצעות חלומות וכן הלאה. אין שיטה אחת יותר טובה מכולם ולמעשה כל אחד בוחר לו את השיטה אליה הוא מתחבר יותר.

כאשר אתם מגיעים אל המתקשר או המתקשרת עליכם להגיע עם שאלה עליה אתם מעוניינים לקבל תשובה. זו יכולה להיות שאלה על קריירה, על זוגיות, על המשפחה והילדים, על בן הזוג, על העבר שלכם וכן הלאה.

בתחילת הפגישה המתקשר בדרך כלל רוכש את אמונו של היושב לצידו על ידי כך שהוא מספר לו מעט דברים על חייו. בדרך כלל הוא מתחיל בעדינות ואז עובר לשלבים יותר מתקדמים ומספר לו מה היה בגלגול הקודם וכיצד מה שהיה בגלגול הקודם משפיע עליו בגלגול הזה.

באמצעות תקשור אנחנו יכולים לגלות על עצמנו דברים שלא ידענו, אנו יכולים למשל לגלות מדוע אנו פועלים כמו שאנו פועלים, מדוע יש לנו דחפים או יצרים מסוימים, אנו יכולים לגלות טראומות עליהן לא ידענו או שהספקנו לשכוח, אנו יכולים לטפל בצורה מושכלת יותר בבעיות שונות בחיינו וכן הלאה.

כיצד בוחרים את המתקשר הנכון?

בחירת מתקשר היא נושא שמעסיק רבות אנשים כאשר הם מעוניינים לפנות לתחום זה. רצוי לקרוא מעט חומר על התחום, לגלוש באתרי אינטרנט של מתקשרים שונים ובפורומים על התחום, לקרוא תגובות של אנשים על מתקשרים, המלצות וחוויות שונות מהתקשור.

רצוי לבחון שיטות שונות של תקשור (סמלים, חלומות, דיבור, ציור) גם כן ולבחור את השיטה אליה אתם מתחברים יותר. כמובן שהכימיה בניכם ובין המתקשר חשובה גם כן ולכן רצוי לבחון האם אתם מרגישים מולו פתוחים והאם נוח לכם לדבר עמו.