יום שלישי, 22 במרץ 2011

הסרת עין הרע


הסרת עין הרע

עין הרע היא קנאה בלב בן אדם מסוים על אדם אחר לעתים אפילו בבן משפחה. קנאה זו יוצרת הרגשה של "מדוע דווקא לו יש ולי אין". כדי להימנע מרגש זה צריך להיזהר בכל צעד שאנו עושים,  צריך להתרגל לראות את הצד הטוב שיש בכל אדם, לעבוד על תכונות האופי שלנו, כדי שלא נגיע לצרות עין ולקנאה באחר המובילה לעין הרע. אם בכל זאת דבקה בנו העין הרע, חשוב מאוד לעשות פעולה הנקראת הסרת עין הרע.


הסרת עין הרע – מדוע ולמה?

·         מצב שבו דבקה באדם מסוים עין הרע, הוא מצב שבו אנרגיות שליליות מקרינות עליו וחוסמות את האושר ואת השפע שלו.

·          פעמים רבות אנו רואה שאנשים המאמינים בעין הרע מסתירים את ההצלחות שלהם כדי שלא תדבק בהם עין הרע. אנשים אלו גם משתמשים בהגנות נוספות המוכרות בתרבותנו על מנת למנוע את התפרצות עין הרע.

·         כמובן, ברגע שבו אנשים אלו מרגישים שדבקה בהם עין הרע, הם מיד עושים את הפעולה של הסרת עין הרע.
·         חשוב לעשות הסרת עין הרע כדי לגרש את כל העיכובים אשר חלים עלינו בתחומי הפרנסה, בזוגיות, בבריאות ועוד, כדי ששפע החיים הטוב יזרום אלינו ותהיה לנו הרמוניה והצלחה בכל תחומי החיים.

הסרת עין הרע - איך זה נעשה?

·         לאחר שבודקים ורואים שאכן יש צורך לעשות הסרת עין הרע אפשר לנקוט בכמה דרכים, הדרך המוכרת והנפוצה ביותר כיום היא:

הסרת עין הרע על ידי תערובת אבני בחור: מחממים סיר קטן לחום סביר, אחר כך מוספים את האבנים לסיר, מערבבים ויוצרים תערובת.

·         לאחר מספר דקות, מתחיל לצאת עשן עם ריח לא טוב מהסיר.
·         מסתובבים עם הסיר בכל חלקי הבית, מפיצים את העשן בכל פינה אפשרית על מנת להסיר את העין הרע. לאחר שעשינו את הפעולה הזו בדקדקנות, אפשר לזרוק בחצר את תערובת האבנים הזו ולקבור אותה באדמה.

·         כדי למנוע מצב של הידבקות בעין הרע נוהגים לצבוע מזוזות ומשקופים בצע כחול. כמו כן, יש אפשרות ללבוש תכשיטים עם אבני טורקיז וגם לתלות בבית שום וחמסות, רצוי חמסות אשר משובצות בהן אבני טורקיז.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה