יום שלישי, 22 במרץ 2011

נומרולוגית


נומרולוגית
המיוחד בתורת הנומרולוגיה היא שתורה זו מאוד מדויקת, זו תורה המציעה תובנות ועצות אשר ביכולתה גם לחזות מגמות עתידיות ואירועים שיתרחשו בעתיד. תורת הנומרולוגיה היא כלי נגיש מאוד, כל אדם שיודע לעשות חשבון פשוט יכול לעשות תרשים נומרולוגי ולהשלים אותו על פי הנתונים האישיים שלו.



נומרולוגית - על התפקידים העיקריים של תורת הנומרולוגיה

·         כשאנו הולכים אל נומרולוגית, הפרטים הראשונים שהיא מבררת עלינו הם, מה תאריך הלידה הלועזי שלנו ומהו שמנו המלא. השם הפרטי יכול להיות שם מילדות ויכול להיות גם שם או כינוי שדבק באדם בשלב מאוחר יותר של חייו.
·         נומרולוגית עושה שימוש בשני המושגים האלו ומתוכם מרכיבה לאדם מפה נומרולוגית מדעית היכולה לסייע לו להבין את ההתרחשויות בחייו שהתרחשו בעבר ולדעת מה יכול להתרחש בעתיד.
·         על פי תורת הנומרולוגיה, המספרים הם אנרגיה. אנרגיה המכילה בתוכה את הפוטנציאל הטמון באדם, את הפוטנציאל הגלום בו.
·         כמו כן, המספרים גם מכילים בתוכם את תכונות האופי שלנו ואת תכונות העתיד, לכן על פי מפה נומרולוגית המותאמת לנו ולנתונים האישיים שלנו, כל נומרולוגית יכולה לזהות את האנרגיות הקיימות בשילוב של המספרים של תאריך הלידה עם אותיות השם שלנו.
·         לכל אלמנט בתאריך הלידה ובשם שלנו יש משמעות והשפעה ישירה על החיים: לתאריך הלידה, לחודש הלידה, ולשנת הלידה.

נומרולוגית - על העזרה ועל הסיוע

·         ככלל, נומרולוגית יכולה לחזות את הצפוי לנו ברוב תחומי החיים. התחומים הנפוצים והנשאלים ביותר הקרב האנשים הם: זוגיות, תחומי עיסוק, בחירת מקצוע, הכוונה ללימוד ומיקום הבית.
·         הנומרולוגית עוזרת לנו לראות איך תכונות האופי שלנו משפיעות על סביבתנו, על המשפחה, על החברים, על הילדים ועוד, ואיך הסביבה שלנו משפיעה על קבלה ההחלטות שלנו.
·          הנומרולוגית יכולה לעזור לנו לגשר על הפערים אשר נוצרים בחיינו כאשר ההתאמה המיסטית בין המספרים בתאריך הלידה שלנו לבין האותיות בשמנו אינה שלמה.
·         המספרים החסרים בהתאמה שלנו הם חלק מהתיקון שהנשמה שלנו צריכה לעשות והם מציינים את המחסורים שיש לנו, שאפשר לראות אותם בתכונות האופי שלנו, בדעות, בהתנהגות ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה