יום שישי, 24 בספטמבר 2010

טיול מאורגן להודו


טיול מאורגן להודו יכול להיות חוויה נהדרת ויכולת להיות חוויה הרסנית. הכל תלוי בכם ואיך תדאגו לדברים בצורה כזו שהטיול שלכם יהיה גן עדן. במאמר הזה תקבלו מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור טיול מאורגן להודו שיתאים לכם בדיוק.


בחירת קבוצה

בחירת קבוצה מתאימה, יכולה להיות הדבר החשוב ביותר בטיול. טיול מאורגן להודו הוא טיול שנמשך לפחות שבועיים והדבר האחרון שתרצו זה לבלות אותו עם אנשים שאתם לא מסתדרים איתם. אם יש לכם חברים,שכמוכם, רוצים לנסוע לטיול מאורגן להודו, תנסו ליצור איתם ביחד קבוצה.



זה אמנם לא מבטיח שהכל ילך חלק אבל לפחות מגדיל את הסיכויים להנות. בכל מקרה, מומלץ לברר מיהם האנשים שמצטרפים לקבוצה ולהיות בערב גיבוש לפני הטיול. אתם הולכים לשלם הרבה מאוד כסף עבור טיול מאורגן להודו ואין שום סיבה בעולם שתתפשרו על הקבוצה.


המדריך

רבות דובר על המדריך ועל חשיבותו להצלחת הטיול. יש מדריכים שיכולים לעשות לכם את הטיול ואחרים שמהר מאוד ימאיסו את עצמם עליכם. תברר על המדריך שלכם פרטים באינטרנט וכמו כן תבקשו לדבר איתו ביחידות ולתהות על קנקנו. אם תראו שאתם והוא לא משדרים על אותו גל תבקשו לעבור קבוצה. חשוב מאוד לדעת לפני העליה למטוס איזה מדריך מתלווה אליכם וזאת כדי שלא יהיו הפתעות לא נעימות בנחיתה.


הכנה מוקמת

טיול מאורגן להודו הגם שהוא מאורגן, מצריך מכם לא מעט הענות. מומלץ להיכנס לאינטרנט ולהתעדכן בפורומים השונים אודות הודו. בפורומים השונים תוכלו לקבל פרטים על האוכל ההודי, מחלות שכיחות וכמובן טיפים של גולשים שכבר טיילו בהודו. נכון, יש כאלה שיגידו שהכי כיף זה להגיע "טבולה ראסה" לטיול, אני חושב שמומלץ להשאיר דברים לדמיון  אבל יש פרטים שידע מוקדם יוכל לעזור לכם בהמשך.



לסיום

 טיול מאורגן צריך להיות אחת החוויות היותר טובות שלכם. הודו היא תת יבשת מדהימה, עשירה בריחות, צבעים ואנשים מיוחדים. טיול מאורגן להודו שמאורגן כמו שצריך הוא חוויה בלתי רגילה. חשוב מאוד לעשות את הבחירות הנכונות. אין לי ספק, שאם תעבדו לפי הטיפים הרשומים לעיל תוכלו להנות מטיול מוצלח ומהנה.

בסופו של יום, טיול מאורגן להודו אינו טיול זול. לא מדובר על קפיצה לטורקיה או קפריסין, ולכן עליכם לסמוך על המדריך שלכם בעיניים עצומות. אם תקדישו זמן לתכנון הטיול,לבדיקת המשתתפים, תבררו פרטים מקדימים על המדריך ותהיו עם אנרגיות חיוביות, תוכלו להנות מחווית טיול בלתי רגילה. בהצלחה!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה