יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

טיולי טרקטורונים


טיולי טרקטורונים ברחבי המדינה

כבר כשני עשורים מתניידים ישראלים רבים עם אחד מכלי הרכב הטובים ביותר שהגיעו לכאן –טרקטורונים. הכלים הללו הגיעו בתחילת שנות התשעים ככלי עבודה חקלאיים ומהר מאוד עברו הסבה והפכו להיות גם כלי תחבורה לטיולים.

כמובן שככל שעבר הזמן הגיעו עוד סוגים של טרקטורונים וכיום יש כבר תרבות שלמה של טיולי טרקטורונים שמציעה לכל מי שמעוניין את מסלולי הטיולים היפים ביותר בישראל. תמיד אפשר למצוא מקום לערוך בו טיולי טרקטורונים מהנים ותמיד אפשר למצוא את הסיבה לצאת לטיול.

זה יוכל להיות זמן איכות זוגי, משפחתי וחברתי, זו יכולה להיות מתנה מדהימה או גם רצון ספונטני לטייל ולהתנסות עם נהיגה בכלי הרכב הזה.

טיולים משפחתיים על טרקטורונים

הורים תמיד מחפשים את האטרקציות הטובות והכייפיות ביותר לעבור עם הילדים, וכמובן שזה הופך להיות אקוטי יותר ברגע שהילדים יוצאים לחופש, ועל אחת כמה וכמה לחופש הגדול. טיולי טרקטורונים הם הצעה מצוינת להורים שמבקשים את זמן האיכות שלהם עם הילדים ביחד עם חווית נהיגה וטיולים בטבע.

יש מגוון מאוד גדול של טיולי משפחות ומסלולים מרהיבים בכל מקום בארץ, וכל מה שצריך זה לבחור בין הצפון לדרום, בין ירושלים והשפלה. הילדים נהנים מנסיעה על טרקטורונים, ההורים נהנים מנהיגה עליהם, וביחד המשפחה מאתגרת את עצמה בטיולי שטח לכל דבר.


טיולי טרקטורונים כמתנה יצירתית

לא אחת אנחנו חושבים על מתנה מגניבה שאנחנו רוצים לתת למישהו, בין אם ליום הולדת ובין אם לבר או בת מצווה. הצעה מאוד מפתה היא טיולי טרקטורונים. ללא ספק מדובר באחת המתנות המפתות ביותר שאפשר להעניק.

שכן אי אפשר להיות אדישים לטיולים בטבע על טרקטורון, ומכיוון שיש רבים שלהם טיול שכזה יהיה הפעם הראשונה על כלי הרכב הקטן והעצמתי הזה, ופעם ראשונה של טיולי שטח על רכב בכלל, וזו יכולה להית מזכרת מקסימה לכל חתני וכלות השמחה, לרגל כניסתם לעולם הבגרות.

 

הכי חשוב – לשמור על הטבע

למרות הכל, אנחנו עדיין צריכים לשמור על הטבע. טיולי טרקטורונים צריכים להיות מסודרים ומאורגנים ולא להיערך בצורה חסרת אחריות ופרועה למדי, כמו שרוכבי טרקטורונים רבים עושים.

המטרה היא לשמור על הטבע תוך כדי שאנו נהנים ממנו, ולכן יש מסלולי טיולים שמוגדרים כמיועדים לכלי רכב, וטיולי הטרקטורונים עוברים בשבילים הללו, בלי להרוס את הסביבה. מדובר בהנאה שצריכה להיות מוגדרת גם מבחינת החוק וגם מבחינת מוסר אישי – שמירה על הטבע תיתן לנו את האפשרות ליהנות ממנו לאורך זמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה