יום שלישי, 21 בספטמבר 2010

לימודי פנג שואי


פנג שואי היא תורה סינית עתיקה אשר הגיעה אל העולם המערבי לפני כעשרים שנה. מאז ועד היום, תורת הפנג שואי סוחפת רבים, ורבים מצטרפים אל לימודי פנג שואי. בקורסים הרבים של לימודי פאנג שואי לומדים על ההיסטוריה ועל הפילוסופיה של תורת הפנג שואי, על אנרגיות החיים ועל יישומי התורה בבית ובחיי היום יום.



קורסים רבים משלבים עבודה מעשית עם לימודי התיאוריה. אנשים רבים לומדים בקורסים במטרה להעשיר את עולמם הרוחני ולשפר את איכות חייהם, ורבים גם לומדים בקורסים כדי לרכוש מקצוע, לייעץ ולהדריך את האחרים ברזי תורת הפנג שואי.

בשנים האחרונות קורה דבר נוסף, מעצבי פנים רבים מצטרפים אל לימודי פנג שואי ומשתמשים בכלים שקיבלו בקורס כדי לעצב את הדירות של הלקוחות לפי עקרונות הפנג שואי. עם תוצאות לא מתווכחים


לימודי פאנג שואי -  על הקורסים השונים

  • קורסים למתחילים – קורס הנותן כלים לפיתוח היכולות העל חושיות, לקריאה נכונה של האנשים העומדים ופיתוח גישה אינטואיטיבית כדי לקבל אינפורמציה מיידית מהסביבה שלנו. אינפורמציה מתבטאת במציאות שלנו באמצעות סמלים שונים. 

  • קורס להכשרת יועצי פאנג שואי – זהו קורס שנתי המתקיים במוסדות שונים ובמקומות רבים. קורס זה מכשיר את הלומדים לשמש כיועצי פאנג שואי. בקורס  לומדים על עקרונות הפאנג שואי, מבוא לרפואה סינית, על ייעוץ פנג שואי לעסקים, על עיצוב בתים ועל עיצוב גינות לפי  עקרונות הפנג שואי ועוד. לרבים מקורסים אלו יש קורסי המשך למתקדמים בנושאים רבים.

  • קורס אסטרולוגיה סינית – זהו קורס המיועד להעשרה ופתוח לכל אחד. בקורס זה לומדים על בניית מפה אסטרולוגית, על השפעת התנאים השונים והמשתנים על בני אדם והפקת לקחים מעשיים, על טכניקת "ארבעת עמודי הגורל" ועוד.


דנה,תושבת תל אביב - מספרת על  לימודי פאנג שואי.

השתתפתי בקורס בן ארבעה ימים בעלות כספית לא גבוהה, מספרת דנה.   הקורס היה עבורי חוויה לימודית מרגשת ומעשירה. המפגש עם אנשי הצוות   ועם אנשים רבים כמוני אשר מתעניינים ותרים אחרי לימודי פאנג שואי, היה  עבורי מאורע חוויתי.

החידוש הגדול היה שלא חייבים ללמוד שנים כדי להכיר את התורה וליישם אותה. לימודי פנג שואי בקורס הקנו לי כמה כלים פשוטים וקלים לביצוע כדי לשפר את אורח חיי ואת איכות החיים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה