יום חמישי, 23 במרץ 2017

טיולי ג'יפים בפירנאים



אם אתם אוהבים טיולי ג'יפים, אתם בוודאי מבינים שג'יפ הוא הרבה יותר מרכב
ברמה הבסיסית ביותר, הרכב המכונה ג'יפ הוא למעשה רכב שטח, שההיגוי שלו הוא על בסיס 4 על 4, בניגוד לרכבי 2 על 4 המוכרים לנו יותר מתחום הרכבים הפרטיים. עם זאת, רק מי שאוהב טיולי ג'יפים ואוהב לנצל את רכבי השטח שלו עד תום, מבין כי הג'יפ הוא הרבה יותר מעוד רכב שטח והוא הרבה יותר מההגדרה היבשה שלו – מדובר באחת האפשרויות האיכותיות ביותר להנאה ולהתחברות עם השטח שקיימות כיום. מי שאוהב טיולי ג'יפים באמת גם מחפש טיולים שכאלה ברחבי העולם – וטיולי ג'יפים בפירנאים הם אפשרות שחבל לפספס.

הפירנאים הוא אחד האזורים הפופולאריים ביותר לטיולי ג'יפים, ונכיר קצת טיולי ג'יפים בפירנאים
טיולי ג'יפים בפירנאים, שהם למעשה רכס הרים הנמתחים בגבול הארוך בין ספרד לצרפת, הם טיולים אהובים ביותר ופופולאריים ביותר בתחום טיולי הג'יפים ככלל. טיולים באזור הפירנאים הם מומלצים משום שמדובר באחד האזורים המתאימים ביותר לכך, כשהוא משלב בין מראות טבעיים איכותיים שחבל לפספס, בין מסלולים שמתאימים בדיוק לנסיעת שטח ולנסיעת כביש של ג'יפים, ובין עיירות ציוריות רבות בהן ניתן למצוא מגוון אפשרויות של לינה ושל אוכל – שיכולות להיות ידידותיות גם למשפחות שמעוניינות להתפנק.




תכנון של טיולי ג'יפים בפירנאים דורש אנשי מקצוע שיסייעו לכם
כמובן שלא כל כך פשוט לתכנן בצורה נכונה טיולי ג'יפים בפירנאים, ולכל הפחות נדרשת היכרות טובה עם האזור בכדי לתכנן בצורה נכונה את המסלולים השונים ואת הלוגיסטיקה מבחינת השכרת הרכב, הלינה, אפשרויות האוכל וכדומה. לכן, כדאי מאוד לפנות למי שמתמחה בתכנון טיולים מסוג זה ובאזור זה – ולהפיק מהטיול שלכם את המרב לאחר מכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה