יום רביעי, 22 במרץ 2017

פרספקס שקוף



פרספקס, או זכוכית אקרילית, הוא חומר שכדאי מאוד להכיר את יתרונותיו
הזכוכית האקרילית, הידועה גם בשם פרספקס, היא למעשה חומר שלא קשור באופן ישיר לתהליך הייצור של זכוכית. חומר זה, שהוא אמנם דומה מאוד מבחינה חיצונית לזכוכית אך אינו זכוכית מבחינה טכנית, הוא בכלל תוצר זיקוק של נפט. עם זאת, פרספקס שקוף אכן דומה לזכוכית בכך שהוא מיוצר בתצורה של לוחות שקופים וחלקים, עם העברת אור איכותית ביותר (עוד גבוהה יותר מזו של הזכוכית הרגילה), ועם עמידות גבוהה ביותר בפני שחיקה, כולל העובדה שבניגוד לזכוכית הרגילה – הוא לא מתנפץ. ניתן להבין, אם כן, שיש לחומר זה שימושים לא מעטים כיום.

המוצרים השונים והמרכיבים השונים לבית אותם ניתן לעצב באמצעות פרספקס שקוף
פרספקס שקוף יכול לשמש אותנו עבור מטרות רבות בעיצוב של מרחבים שונים, והבית שלנו הוא לא יוצא מן הכלל בהקשר זה. אחד המרכיבים המובנים מאליהם שאפשר לעצב באמצעות פרספקס שקוף, בהתאם לתכונות העברת האור והעמידות שלו, הוא כמובן חלונות הבית – כאשר חלונות עשויים פרספקס יעבירו אור בצורה איכותית יותר מזכוכית, ויהיו עמידים הרבה יותר מהם. מעבר לכך, כיום מייצרים באמצעות הפרספקס גם מוצרים כמו גופי תאורה, וכן אלמנטים עיצוביים שונים לבית, כיסויי בטיחות שונים ועוד אפשרויות רבות ומגוונות שיכולות להיות רלוונטיות לעיצוב הבית או העסק.

השקיעו בצורה חכמה בבית שלכם, עם מוצרים מחומר גלם עמיד ואיכותי
כשאתם משקיעים בצורה חכמה במוצרים של פרספקס שקוף, היתרונות שאתם מפיקים מכך עבור הסביבה היום יומית שלכם הם רבים ומשמעותיים ביותר. בין אם במראה, בין אם בבטיחות ובין אם בתחזוקה נוחה וקלה – מדובר בחומר איכותי ביותר שיכול להיות שימושי בכל מרחב מודרני.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה