יום חמישי, 23 במרץ 2017

גדר רשת לבריכה



גדר לבריכה – מונעת אסון!

בריכה פרטית היא חלום של משפחות רבות. בריכה היא מקור להנאה רבה עבור מבוגרים ועבור ילדים כאחד, וכאשר הבריכה היא במרחק פסיעה מסלון הבית, זה חלום שהתגשם. בילוי יומי סביב בריכה פרטית, ללא המגבלה של מרחק נסיעה, הוא משאת נפש לגיטימית.
ויחד עם זאת, בריכה פרטית היא גם סכנת מוות דוממת ומאיימת. ילדים קטנים, ובעיקר פעוטות, נמשכים לבריכה, ורגע אחד של חוסר תשומת לב של המבוגרים עלול להסתיים בטביעה ובאסון גדול.
ניתן כמובן למנוע את הסכנה, שאיננה מחוייבת המציאות. הקמת גדר רשת לבריכה עשויה למנוע אסון של טביעה או כמעט-טביעה של ילדים, ואף שהמחיר אינו ״בשמיים״, השיקול הכספי נסוג בפני הסיכון לחיי אדם.



איזו גדר כדאי להקים סביב הבריכה?

גדר לבריכה ניתן למצוא במגוון סגנונות וממגוון חומרים: עץ, מתכת, זכוכית וכיו״ב. לכל גדר יתרונות וחסרונות, אולם על בטיחות לא מתפשרים. הגדר חייבת להיות בטיחותית ולמנוע ביעילות מירבית את הגישה של הקטנטנים לאזור הבריכה ללא השגחה. גדר רשת לבריכה היא הפתרון הטוב ביותר שמשלב גם בטיחות, גם עמידות, גם גמישות, ולא פחות חשוב – אסתטיקה ופגיעה מינימלית בסביבת הבריכה והחצר.
הכיצד?
ראשית, גדר רשת לבריכה עשויה מרשת עמידה וחסינה בפני קריעות ונזקים העלולים לפגוע בשלמותה.
שנית, גדר רשת הינה גמישה מאוד, ניתן לשלוף אותה בכל רגע נתון ולהרכיב מחדש בפשטות רבה. לעיתים כולה הצורך להסיר זמנית את הרשת מסביב לבריכה, לקיום מסיבות למבוגרים וכיו״ב, ועם גדר רשת הדבר אפשרי, ובקלות רבה.
שלישית, הרשת הינה שקופה וניתן לראות דרכה. זהו גם יתרון בטיחותי, שכן ניתן להשגיח על סביבת הבריכה גם כאשר נמצאים מחוץ לגדר, וגם יתרון אסתטי שכן הפגיעה בנוף הינה מינימלית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה