יום שלישי, 20 במרץ 2018

מענה אנושי לעסקים


מוקד שירות של מקצוענים
לא תמיד בעלי עסק יודעים לצפות מראש את כל מה שיתרחש בבית העסק שלהם. יכול להיות שאם עד כה הם העסיקו שניים שלושה עובדים במענה לשיחות נכנסות של לקוחות, יום אחד יתקבלו באותו הרגע עשר שיחות נכנסות. במצב כזה, שבע או שמונה מהשיחות לא יקבלו מענה ובעל העסק מאבד לקוחות חדשים פוטנציאליים או לקוחות קיימים שהינם חסרי סבלנות ורוצים לקבל מענה עכשיו ומיד. שירות מענה אנושי לעסקים מאפשר להתגבר על הבעיה הזו, בכך שכל השיחות הנכנסות לבית העסק יכולות להיות מנותבות בכל רגע למוקד טלפוני מקצועי בו נציגי שירות איכותיים יקבלו כל שיחה של כל לקוח.

כיצד מקבלים את השירות?
שירות מענה אנושי לעסקים ניתן כיום בארץ על ידי כמה חברות מובילות. כל אחת מהחברות הללו מציעה חבילה פחות או יותר דומה. לאחר שבעל העסק פונה לחברת המענה האנושי, נציגי החברה קובעים יחד עם בעל העסק תסריט ייחודי עבור מענה ללקוחות של העסק שלו. התסריט יכלול את המענה שבעל העסק היה רוצה שהמוקדן יעניק לשאלות של לקוחות שונים בהקשרים שונים. לאחר מכן, כל עסק מקבל מספר טלפון חדש אליו הוא יוכל לנתב את השיחות הנכנסות אל בית העסק. לבסוף, נקבע באיזו תדירות יקבל בעל העסק דיווח על אודות השיחות שהתנהלו עם הלקוחות שלו במוקד ומה שנאמר בהן.

ישנן גם אפשרויות נוספות
בנוסף לשירות הרגיל של מענה אנושי לעסקים לשיחות של לקוחות, המוקדנים של המענה האנושי יכולים לתת גם שירותים נוספים, כמו למשל קביעת פגישות ביומנים משותפים או שירותי גבייה כספית מלקוחות בצורה מסודרת ומהימנה. תוכלו לדון עם נציגי חברת השירות של המענה הטלפוני גם על אפשרויות נוספות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה