יום שלישי, 13 במרץ 2018

שרשרת ענברים לתינוק



כל הדרכים להקל על התינוק שלך
אחד הדברים שהכי קשה לנו בתור הורים הוא לשמוע את הילד שלנו סובל. לפעמים יש לנו יכולת להבין מה קשה לו ולהקל על הסבל של התינוק אבל לפעמים יותר קשה לפענח מה מציק לו או להבין כיצד ניתן לסייע לו ולהקל על הכאב. אחת הדוגמאות הבולטות למצב זה היא כאשר צומחות לתינוק שיניים. מדובר בתהליך כואב, אורך ומייגע שלעיתים מלווה גם בתופעות לוואי לא נעימות נוספות כמו חום, אדמומיות ונפיחות. בהנחה שמשככי הכאבים הקונבנציונאליים לא עזרו מספיק, לא הייתם רוצים שתהיה לכם כהורים עוד דרך להקל על התינוק במהלך בקיעת השיניים הכואבת? שרשרת ענברים לתינוק יכולה להוות פתרון עבורכם.

מה זו שרשרת ענברים?

לפני שנבין מהי שרשרת ענברים לתינוק, יש להבין מה זה בכלל ענבר. ענבר הוא סוג של אבן חן יחסית נפוצה וידועה בעולם כולו. אבן הענבר ידועה במיוחד בזכות צבעה המיוחד והעמוק הנע בין כתום לצהוב, עם גוונים של זהב שלא ניתן להגדיר במילים. מקורו של הענבר בשרף של עצים ואנשים רבים מאמינים כי לאבן יש סגולות להרגיע ולמתן כל כאב. משום כך, נפוץ לראות תינוקות העונדים שרשרת העשויה מאבני ענבר, מתוך אמונה כי המגע הבלתי אמצעי של הענברים עם העור של התינוק גורמת להפרשה של שמנים וחומרים טבעיים שיוצרים תחושה נעימה ומרגיעה אצל תינוקות.


כיצד משתמשים בשרשרת?

נהוג לענוד שרשרת ענברים לתינוק בין גיל שלושה חודשים ועד לגיל שלוש שנים, בדיוק בטווח הגילאים בהם צומחות לראשונה שיני החלב, בתהליך הכואב שתיארנו. חשוב לבדוק כי השרשרת לא מהווה סכנה בטיחותית, וכי יש בה קשרי בטיחות בין אבן אחת לאבן הבאה אחריה וכן אבזם בטיחותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה