יום שבת, 11 בפברואר 2017

עורך דין המכון הרפואי



רישיון הנהיגה שלכם נפסל על ידי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים? לא מרימים ידיים
מדי שנה פוסל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים את רישיונם של נהגים רבים. החלטות אלו מתבצעות מתוקף סמכותו של המכון לפסול את רישיונם של מי שלשיטתו מהווים סכנה בטיחותית כשהם נוהגים בכביש. ברוב המקרים מדובר בפסילה על רקע בעיה פיזיולוגית, דוגמת התקפי אפילפסיה או שבץ מוחי, או על פסילה על רקע נפשי (מכורים לסמים, מי שהורשעו בנהיגה בשכרות וכו'). אם גם רישיון הנהיגה שלכם נפסל על ידי המכון הרפואי, אין זו סיבה להרים ידיים. חשוב שתדעו כי אתם זכאים להגיש ערעור אל ועדת ערר תל השומר, אשר תעיין בבקשתכם ותחליט האם להותיר את ההחלטה המקורית על כנה או לבטלה.

האם להגיש את הערעור באופן עצמאי או להיעזר בעורך דין מומחה?
הגשת ערעור אל ועדת הערר של תל השומר איננה מחייבת פנייה לעורך דין, וניתן לעשותה גם באופן עצמאי. עם זאת, מומלץ בחום לשכור את שירותיו של עורך דין המכון הרפואי – כזה בעל מומחיות וניסיון רבים בתחום. עורך דין המכון הרפואי יוכל למקסם את הסיכויים שלכם להביא לשינוי בהחלטת המכון – ולכן מדובר בהשקעה כספית משתלמת ששווה את ההוצאה.

כיצד יוכל לסייע לכם עורך דין המכון הרפואי בתהליך הערעור?
עו"ד המכון הרפואי יגיש בקשה לקבל מן המכון הרפואי את הנימוקים שהובילו לפסילת הרישיון שלכם. לאחר עיון מעמיק בכלל הנימוקים, וכן בתיק הרפואי ובכל המסמכים הרלוונטיים שתספקו לו – יחפש עורך הדין כיצד ניתן לתקוף החלטה זו. ייתכן ועורך הדין יבקש מכם להנפיק מסמכים רפואיים נוספים, דוגמת כאלה אשר מעידים כי אתם מתפקדים בחיי היום-יום שלכם באופן נורמטיבי ותקין. אם מדובר בעורך דין שהנו בעל מקצוע טוב בתחומו, קיים סיכוי גדול כי תוכלו להביא לשינוי בהחלטתו המקורית של המכון הרפואי. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה