יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

משכון רכב



יתרונות משכון הרכב

מה הוא משכון רכב

משכון רכב הינו הליך תקף משפטית בו בעל הרכב מעביר את הבעלות על רכבו לבנק או לחברה מסוימת, תמורת הלוואה שלקח מהם. הרכב יחזור אל בעליו לאחר תשלום הלוואה זו, ובעצם מהווה ערובה להשלמת העסקה. משכון רכב דורש את פרטיהם האישיים של שני הגורמים, ובמקרים מסוימים גם ייפוי כוח או אישורים מעורכי דין. ניתן לבטל משכון רכב במשרד הרישוי, לאחר תום העסקה ובאישור וידיעת כל הצדדים העורבים בה. במאמר הבא נפרט את יתרונות משכון הרכב. 




יתרונות משכון הרכב

·         קלות ומהירות: משכון רכב הינו הליך מהיר וקל יחסית. ההגעה למשרד הרישוי וחתימת הטפסים אינה אורכת פרק זמן רב, אך משמעותית מבחינת הגורם המלווה ומביעה נכונות ורצינות בהחזרת ההלוואה שנלקחה. 

·         זמינות: רכב נמצא בבעלות רוב האנשים, וחלקם אף מחזיקים יותר מרכב אחד. וויתור על הרכב לתקופה מסוימת אינו מהווה אבידה כבדה ואף חוסך כסף רב על ביטוח ודלק. ניתן להשתמש בתחבורה ציבורית בזמן איסוף הכסף לתשלום ההלוואה. 

·         סכום ההלוואה המתקבל: בנקים וארגונים רבים יעניקו הלוואות בסכומים גבוהים יותר לאלו אשר מוכנים לתלות את מתן ההלוואה במשכון הרכב. כפי שכבר נאמר, משכון רכב מביע את נכונות בעל הרכב להחזיר את ההלוואה במהרה ולקבל את רכושו חזרה. משכון רכב מהווה ערבות כי כסף המשקיע יוחזר אליו. 

·         סכום הריבית על הרכב: היות ובעל הרכב ממשכן את רכבו, הריבית על החזרת הרכב תהיה נמוכה יותר. הרכב הממושכן מהווה זרז יעיל יותר להחזרת הרכב מגובה הריבית המוצמדת להלוואה.

בצעו משכון לרכבכם למען קבלת ההלוואה הבאה שלכם

ניתן לבצע משכון לרכב בעת לקיחת כל הלוואה. הדבר יאפשר לכם תנאי החזר נוחים יותר ויעודד את המלווים להשקיע בכם את כספם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה