יום שישי, 11 בנובמבר 2016

עורך דין חברות



מחלקה משפטית היא מחלקה חשובה בכל חברה, אך לא תמיד פרקטי להחזיק אחת כזאת
בהקמה, ניהול שוטף ואף פירוק של חברה קיימים אספקטים משפטיים רבים שקצרה היריעה מלפרט. לצערנו, עולם המשפטים רחב, ואנחנו בתור בעלי חברות עסקיות לא יכולים להבין בכל התחומים המשפטיים לצד הידע המקצועי שלנו. לכן, בחברות רבות קיימות מחלקות משפטיות שלמות, שתפקידן לנהל את העניינים הבירוקראטיים והמשפטיים של החברה בצורה מקצועית וייעודית. בחברות קטנות יחסית, אין זה נכון כלכלית להעסיק מחלקה שלמה לטיפול בנושאים משפטיים, משום שלא קיימים כאלה בכמות שתספק להם עבודה כל העת. על צורך זה, באו לענות משרדי עורכי דין, בהם מועסק עורך דין חברות (לרוב, קיימות מחלקות שלמות של עורכי דין כאלה), ומספק שירות לחברות קטנות (ולעיתים גם גדולות) בכל הקשור לניהול משפטי של החברה.

כיצד עורך דין חברות יכול להיות לעזר רב בהתנהלות השוטפת של חברתכם?
עורך דין חברות הוא עורך דין המכיר ובקיא בכל האספקטים המשפטיים של ניהול חברה עסקית. עורך דין חברות פועל במסגרת ניהול שוטף של החברה מול 'רשם החברות', הגוף הממשלתי האמון על איגוד חברות עסקיות, מול חברות אחרות ובחברה בינה לבין עצמה. כחלק מתפקידו עוסק עורך דין חברות במשא ומתן עם נותני שירות וחברות אחרות, כתיבת הסכמי העסקת עובדים וניהול הנושא, נושאים של רכישה ומכירה של חברות וברבים נוספים. 

עורך דין חברות טוב הוא שותף לניהול החברה
על אף שהחברה שלכם לא שייכת משפטית ופיזית לו, עורך דין חברות טוב הוא זה שיתייחס אל החברה בדאגת אין קץ. נושאים משפטיים ועניינים בירוקראטיים קיימים במהלך התנהלות שוטפת של חברה כל הזמן, ורצוי שעורך דין החברות שלכם יעמוד על המשמר בכדי למגר תקלות שמאיימות לצוץ בכל יום מחדש.  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה