יום ראשון, 23 באוקטובר 2016

קורס קריסטלים



הכוונה אישית

האם תמיד הרגשת שיש לך חיבור עם קריסטלים ולא ידעת איך להתייחס לקשר האנרגטי איתם? בקורס קריסטלים מציעים לך הכוונה וליווי צמוד להבנת המרכיבים האנרגטיים והמעלות של אבני החן והקריסטלים, הנפוצים יותר, הנדירים, והמוכרים פחות.

סוגי הקורסים המוצעים

ממבחר הקורסים ניתן לעבור סדנה אישית או קבוצתית בה תוכלו להתחבר לאבן מסוימת שתלווה אתכם ותסייע להעביר את הצרכים שלכם ולממשם. בסדנה תכירו את האנרגיות הדרושות לכם לטיפול ודאגה אמיתית לגוף והקשבה לו ולנפש. הכרה בצרכים שלכם ובדרך הטיפול הטבעית והמדהימה של האבנים תביא לידי סיפוק ומימוש אדיר בבחירת האבן המתאימה לכם ובליווי האישי בקורס קריסטלים.


תוכן מעמיק בסדנאות המוצעות

ישנן סדנאות בהן לומדים לבחור את סוג האבן המתאימה לכם לפי המבנה, מקור הקריסטל, צבע הקריסטל והאנרגיות שלהם. ישנן גם סדנאות בהן לומדים בעזרת המנחה או המדריך האישי איך ניתן להגיע להגשמה עצמית, התפתחות רוחנית, חוויה אישית שלמעשה משלבת את עולם האנגיות של אבני החן עם ההכרה העצמית והאימון של הנפש. חיבור זה לקריסטלים ניתן ללמוד בקורס קריסטלים בו מכירים את אבני החן ומעצימים את הנפש ואת המודעות האישית על כל פניה. הקורסים מכילים המון אנרגיות חיוביות ויכולים לספק לכם חוויה חיובית נהדרת, מהנה ולמעשה לאתר בתוככם את מה שחשוב לכם להבין, לשפר ולהצליח להעלות את היכולות והכוחות הנפשיים בחיים האישיים.

חוויה משמעותית

המון אנשים שכבר חוו קורס קריסטלים חוזרים בשנית, התחושות החיוביות,השחרור והסיפוק האדיר שקיבלו בסדנה או בסדנאות הקודמות גורם לרצות להמשיך לעבוד על השיפור העצמי ועל היכולת להגיע לסיפוק ונינוחות בחיים האישיים. קורס קריסטלים מספק את מלוא הצרכים שהנפש צריכה ועם הכוונה לקריסטל המתאים במיוחד בשבילך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה