יום שני, 28 בספטמבר 2015

נהיגה במהירות מופרזת



נהיגה במהירות מופרזת היא עבירת תנועה שההשלכות שלה יכולות להיות שונות, תלוי במהירות הנסיעה ותלוי בעבירות הקודמות של הנהג. נהגים אשר נתפסו כשהם נוהגים מעל המהירות המותרת יכולים לחוות שלילה של רישיונם ויכולים להגיע לבית המשפט בעקבות העבירה שביצעו. חשוב לדעת כי עבירות בתחום הנהיגה הן עבירות שהמחוקק רואה אותן בחומרה רבה ולכן ההשלכות שלהן יכולות להיות חמורות. כל מי שעבר עבירת תנועה שכזו ורוצה לשמור על הזכויות שלו במידה שרק אפשר יעשה טוב אם ימצא עורך דין טוב ומנוסה שיוכל לייצג אותו מול הגורמים השונים בעניינו.

בחינת עורכי דין
בחינת עורכי דין לטיפול במקרה של נהיגה במהירות מופרזת צריכה להתייחס לכמה גורמים ובהם:

  • התמקצעות – ההתמקצעות של עורך הדין צריכה להיות בתחום נהיגה במהירות מופרזת, מה שאומר שעל עורך הדין להיות עם ניסיון בתחום זה ועליו להציג מקרים דומים שבהם הצליח לייצג את הלקוח שלו בצורה הטובה ביותר. 
  • אזור הטיפול בתיק – עורך הדין יטפל לרוב בעניינים אשר נמצאים בסביבה שלו ולכן אם העבירה בוצעה במקום מרוחק מהבית יש לבחון באיזה אזור מטופל התיק ולבחון שעורך הדין יכול לתת ללקוח שירות באזור המדובר. 
  • תקשורת – התקשורת עם עורך הדין היא לא החשובה ביותר, אך היא חייבת להתקיים כשעורך הדין צריך להיות פנוי דיו כדי לטפל בעניינים של הלקוחות שלו והוא צריך להיות קשוב כדי לקבל מהלקוח את כל המידע הנחוץ לו כשהמטרה היא לייצג אותו בצורה הטובה ביותר.

מתי כדאי ליצור קשר עם עורך דין
במקרים של נהיגה במהירות מופרזת כדאי ליצור קשר עם עורך דין מוקדם ככל האפשר וזאת בהנחה שלא מדובר רק בתשלום דו"ח יחיד שלא מצריך פעולות מיוחדות.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה