יום שבת, 17 בינואר 2015

סלקום מספר טלפון



מספר הטלפון של סלקום מחבר אתכם לעולם התקשורת
אם יש לכם בעיית תקשורת במכשיר הסלולרי שלכם ואתם אמורים להיות מחוברים לרשת סלקום, מומלץ כמובן לחייג אל מספר הטלפון של סלקום ולציין מהי הבעיה. באופן טבעי, אתם לא תעשו זאת מהמכשיר הסלולרי עצמו, אך מספיק שיהיה מכשיר אחר כדי שתוכלו לחייג ממנו אל מספר הטלפון של סלקום שהוא 123*. אתם צריכים לבחור בתפריט האוטומטי את המוקד לטיפול בבעיות תקשורת ובבעיות DATA, ושם יוכלו לעבוד אתכם, להסביר לכם אילו הגדרות אתם צריכים לשנות במכשיר, ובעצם ילוו אתכם עד שתצליחו להתחבר מחדש.

האם יש תקלות נוספות?
כמובן שאפשר לחייג אל מספר הטלפון של סלקום גם במקרים נוספים, שכן יש תקלות מסוגים שונים שהמכשיר יכול לסבול מהן. עם זאת, שימו לב שבמידה ומדובר על תקלת חומרה ולא על תקלת תוכנה (מסך נשבר, מקש לא פועל) הרי שהבעיה היא במכשיר עצמו, ולא בשירותים שחברת סלקום מספקת. עם זאת, במידה ורכשתם את המכשיר עצמו גם דרך סלקום במסגרת חבילת רכישה מיוחדת, רצוי מאד ליצור קשר עם שירות הלקוחות של סלקום במספר הטלפון של סלקום. במקרים אלו יש לציין מה מהות התקלה, ואז יוכלו להסביר לכם במוקד האם יש לכם אחריות על המכשיר לתקלה זו. לאחר מכן תוכלו כמובן לחייג אל סלקום ולברר מידע על מוקדי הטיפול במכשירים שנרכשו דרך החברה, ושם להפקיד את המכשיר שיתוקן ויוחזר לכם תוך כמה ימי עבודה.

למידע נוסף לחץ כאן - סלקום מספר טלפון

כל השירות דרך מוקד אחד
קל לראות שאת כל השירותים אתם תוכלו לקבל דרך מוקד שירות הלקוחות של סלקום. מספר הטלפון של סלקום עצמו הוא קל מאד ופשוט לזכור אותו, וזה יתרון חשוב מאד מבחינתכם. בכל מקרה שבו יש תקלה במכשיר, כדאי בכל מקרה לחייג ולראות כיצד סלקום יוכלו לסייע לכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה