יום שלישי, 15 באפריל 2014

התרומה של צמחים למשרד שלכם




מחפשים דרך מיוחדת לעיצוב המשרד שלכם? לפני שאתם ממהרים לאמץ פתרונות של הדבקת טפטים או של רכישת רהיט חדש עבור המשרד, כדאי לעצור רגע ולשים לב שלפעמים הפתרון יכול להיות ממש מתחת לאף שלכם. אנו מדברים כמובן על הצבה של צמחים למשרד שלכם. הצמחים הללו יכולים להיות מגוונים מאד - לרוב נהוג כמובן לבחור בעציצים מסוגים שונים, אבל כמובן שאפשר לגוון עם צמחים נוספים, בדגש על זרי פרחים. עם זאת, מהי בעצם התרומה המשמעותית של צמחים למשרד?

כל היתרונות של צמחים למשרד
אי אפשר להתעלם ראשית מעובדה פשוטה מאד - הצבה של צמחים למשרד משרה אווירה נינוחה יותר. מחקרים שנעשו במזרח הרחוק ובאירופה אף אוששו טענה זו מבחינה מדעית. התברר שכאשר העובדים נמצאים בסביבה שבה יש גם צמחיה, הם מסוגלים להתרכז יותר, והעבודה שלהם היא בתפוקה גבוהה יותר. הסיבה לכך פשוטה- הצמחים מקנים אווירה אסתטית, וכאשר אנו עובדים בסביבה נעימה יותר - אנו עובדים טוב יותר.
אי אפשר כמובן להתעלם מהעובדה הפשוטה כי צמחים למשרד הם מרשימים ביותר. אם אתם מקבלים למשרד שלכם לקוחות שונים, חשוב לכם כמובן ליצור רושם מוצלח. חלק מהרושם הוא ממראה העיניים, וכאשר הלקוחות נחשפים לצמחים יפהפיים - הם כבר שוקלים את המשרד שלכם לטובה, גם אם באופן לא מודע.
מעבר לכל היתרונות הללו, יש לקחת בחשבון גם את היתרון הבריאותי בהצבה של צמחים למשרד - הצמחים מאפשרים לנו לנשום אוויר נקי יותר, ובמשרדים שממוקמים באזורים צפופים ותעשייתיים, זה יתרון לא קטן.

והעלות משתלמת מאד
אולי אחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר בהצבה של צמחים למשרד הוא כמובן במחיר שלהם. המחיר של הצמחים איננו גבוה כלל, ובהשקעה של כמה עשרות שקלים, אתם יכולים לקבל צמחים מדהימים, איכותיים, מושכים במיוחד, שישמשו אתכם לזמן רב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה