יום שבת, 31 באוגוסט 2013

מתקשרים רוחניים




מה הוא תקשור?

בארץ קיים מבחר עצום של מיסטיקנים, בתוכם גם מתקשרים. התקשור נעשה על ידי האזנה לקולות חיצוניים ופנימיים של מדריכים רוחניים, דמויות ומלאכים שסובבים את האדם שפנה למומחה. דרך ההקשבה לאותם קולות יכול המתקשר ללמוד דברים על חיי השואל, גם אם לא אמר לו על כך דבר, ואפילו דברים שהשואל עצמו לא ידע.


איך יודעים לאיזה מתקשר ללכת?

רצוי לערוך סקירה קצרה של המתקשרים, ולבחור משם את מי שתופס את העין. אין חשש מפני שרלטנות או ייעוץ לא טוב, כל עוד ברור שהמתקשר הוא מומחה בתחומו וזהו אדם ששמו מופיע במקומות מהימנים. כמו כן, כדאי לפנות למתקשר שמרגישים איתו בנוח, אך עם זאת, אין לחשוש מרושם ראשוני לא טוב של המתקשר: מתקשרים ידועים בכוחותיהם ולפעמים מתנהגים באופן שונה מאנשים רגילים. דבר זה הוא מבורך, אין לפסול את המתקשר מיד בתחילת המפגש או השיחה בשל כך. אם אחרי מספר פעמים התחושה עדיין לא טובה, מובן שאפשר לחזור שוב ולערוך סקירה של מתקשרים, בכדי לבחור את מי שמרגישים איתו בנוח לשאול כל דבר.


האם התקשור תמיד מועיל?

כפי שנאמר קודם, כל עוד מדובר במתקשרים ידועים ומומחים, התקשור יהיה תמיד יעיל, יביא ברכה ושינוי, אולי אפילו מיידי, בחיי הפונה. קיימים סוגי תקשור לא יעילים ואף מזיקים, מאחר וישנם כוחות שליליים בעולם. אך מתקשרים שאינם יודעים להבחין בין הקולות החיוביים לשליליים הם מעטים מאד וניתן לזהותם בקלות: כל אדם יודע לקבוע בעצמו האם העצה וההדרכה שניתנו לו הן טובות או מזיקות, בהתאם לכך יידע לשייך אותן לכוחות השליליים או החיוביים הקיימים בעולם, והאם להקשיב להן או לא.



מה יכול לעשות התקשור?


לתקשור יש סגולות רבות. בשונה מתחומים מסוימים במיסטיקה, בהם ניתן לקבל מידע על העבר והעתיד או ייעוץ והדרכה בלבד, התקשור יכול גם לרפא, ולטפל בבעיות פיזיות קשות. ניתן לבקש מהמדריכים הרוחניים ומהדמויות השונות להחזיר אהבה, לשנות מזל, ואף לטפל במחלות חשוכות מרפא. כל אדם שפנה למתקשרים ראה שינוי בחייו, קיבל ברכה ומזל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה