יום שלישי, 27 באוגוסט 2013

מוצרי ים המלח




מוצרי ים המלח מביאים את ים המלח לבית שלכם!

כולנו יודעים עד כמה ים המלח שלנו כה עשיר במינרלים ובשאר מרכיבים כאלה ואחרים אשר הם בריאים במיוחד עבור העור שלנו, ועבור חלקים נוספים בגופנו מן הסתם. אולם, יחד עם זאת יש לציין את העובדה כי לא תמיד יש לנו את הזמן לנסוע לסופ"ש שלם בים המלח, ואם יש לנו מחלת עור מסוימת כל שהיא - על אחת כמה וכמה איננו יכולים לנסוע בכל פעם ולעבור טיפולים בים המלח – אפילו אם הם ניתנים במימון המדינה. על כן, אפשר לרכוש את מוצרי ים המלח וליהנות מן הבריאות בתוך הבית שלכם.


על אילו מוצרים מדובר?

יש שפע רחב מאד של מוצרי ים המלח שאותם ניתן לרכוש. אחד מהמוצרים הבולטים ביותר מבין מוצרי ים המלח, זהו הבוץ הידוע. הבוץ שנמצא בים המלח, הוא בעל סגולות מרפא מוכחות, והוא ניתן למכירה גם בנקודות שונות ברחבי הארץ. את הבוץ יש למרוח היטב לפני המקלחת ולתת לו לשהות על הגוף לפחות רבע שעה, כדי לקבל את התוצאות הרצויות. לאחר מכן, ניתן לשטוף אותו במים רגילים.



טיפול בעור יבש וסדוק

חלק ניכר מהאנשים שרוכשים את מוצרי ים המלח, עושים זאת משום שהם זקוקים לטיפול יעיל נגד עור יבש, זקן וסדוק. זו תופעה מוכרת מאד ברחבי העולם. ככל שאנו מזדקנים ומתבגרים - העור שלנו נעשה הרבה פחות עדין והרבה יותר גס - על אחת כמה וכמה אם אתם עוסקים בעבודת כפיים, אך לא רק. במקרים הללו, מוצרי ים המלח יכולים להיות לכם לעזר רב, שכן הם מטפלים בסדקים בעור, מצמיחים תאים חדשים, ויוצרים מגע נעים ורענן.


ומה עם המחירים?

המחירים של מוצרי ים המלח נחשבים נוחים מאד עבור הצרכן הישראלי. ברור לכם כי בחו"ל, המוצרים הללו נמכרים במחירים גבוהים יותר. אולם היתרון הגדול מבחינתכם, הוא שמדובר על מוצרים מקומיים לחלוטין. לכן, מדובר על עשרות שקלים בודדים עבור כל מוצר, וניתן אף לקנות את המוצרים במתנה עבור אדם שקרוב ללבכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה