יום שבת, 9 בפברואר 2013

ייעוץ ביטחון



היום יותר מאי פעם אנו עדים למקרים של ניסיונות לפגוע בגופים כאלה ואחרים, עסקיים או שאינם עסקיים, על מנת להשיג מידע פנימי, כי אין ספק שיותר מכל דבר אחר – מידע הוא בעל כוח עצום. על מנת להגן על המידע הזה צריך בראש ובראשונה לשכור שירותים של ייעוץ בטחון. על מנת ששירותי הביטחון יניבו תוצאות המצופות מהם, נדרש יעוץ ביטחון. במהלך ייעוץ זה נהוג להציג את המצב ואת האפשרויות הקיימות במצב זה. יעוץ ביטחון נועד גם על מנת לשמור על חוקיות ועל התנהלות נכונה במהלך בניית מערך הביטחון או במהלך ביצוע חקירות ומעקבים. במאמר שלפניכם נרחיב אודות הצורך בייעוץ ביטחון ואודות היתרונות הרבים שלו.

באילו מקרים נדרש ייעוץ ביטחון מקצועי?

יעוץ ביטחון נדרש במידה ומעוניינים להיעזר בשירותי חקירות למיניהם. מכיוון שמדובר על שירות שיש לעשותו בצורה חוקית, יש להיעזר בייעוץ מקדים על מנת להכיר את מה שעומד לצדכם ואת מה שעלול להזיק לתהליך החקירה. ייעוץ ביטחון נדרש גם כאשר יש חשש לריגול תעשייתי או כאשר מדובר על מודיעין עסקי, לפני תחילתן של חקירות בתחום הגירושים ולפני ביצוע מעקבים.

ייעוץ ביטחון כשירות מקדים למגוון שירותים שמסופקים על ידי חברות אבטחה

חברות אבטחה שמבצעות מעקבים, איתורים, חקירות ובניית מערכות אבטחה מספקות ייעוץ ביטחון טרם תחילת העבודה ויש לכך מגוון סיבות. מכיוון שפעילות בתחום החקירות מצריכה היכרות עם החוקים ומכיוון שבניית מערך אבטחה מושתת על המצב הנתון, ייעוץ ביטחון מהווה את ההכנה הדרושה על מנת שהתוצאה שיניבו שירותי הביטחון תהיה אופטימאלית.

ייעוץ ביטחון לפני חקירות

בכל סוג של חקירה קיימות מגבלות ואיסורים. על מנת להבטיח התנהלות תקינה במהלך החקירה, מומלץ להיעזר בשירותי ייעוץ ביטחון. שירותים אלה יכינו את החוקר ואת הנחקר לפני חקירות פליליות ולפני חקירות לשון הרע והם גם יספקו את אשר דרוש להכיר מבחינת החוק על מנת לוודא כי כל הזכויות נשמרות במהלך החקירה. כאמור ייעוץ ביטחון נחוץ גם על מנת לבחון את מידת הבטיחות של הארגון ואת מידת האמון של העובדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה