יום ראשון, 25 במרץ 2012

חברת קידום אתרים


הדבר החשוב ביותר שצריך להנחות אתכם כאשר אתם מתכננים להקים אתר לעסק שלכם  הוא איך יהיה ניתן להגיע לכמה שיותר גולשים ברשת. לשם כך לא מספיק שתשלמו לבונה אתרים, למעצב גרפי מעולה ולקופירייטר שנון, עליכם גם לשתף את מקדם האתר שלכם בכל התהליך. 

למעשה, ללא חברת הקידום כל ההשקעה שלכם לא שווה. הרי, מה שווה כל ההשקעה הכספית, המנטאלית וכאב הראש אם בסוף אחד לא יראה אתכם? כיום , לכל חברה יש לפחות מקדם אתרים אחד שדואג לקדם את החברה במנועי החיפוש השונים ברשת.

חברת קידום אתרים


חברת קידום אתרים – איך לבחור נכון?

כיום יש ביקוש רב למציאת חברת קידום אתרים טובה.  בשנים האחרונות צצו להן חברות לקידום אתרים כמו פיטריות אחרי הגשם. כאשר אתם בוחרים חברת קידום אתרים בדקו כמה ניסיון יש לה ומי הלקוחות שלה. אלמנט הניסיון, בטח בתחום כמו קידום אתרים, הוא קריטי. קידום אתרים טוב נעשה ברבים מהמקרים באמצעות חשיבה מחוץ לקופסה, חשיבה על המהלך שיפתיע ויצור את הפער לטובת האתר אותו הם מקדמים. 

בנוסף, מומלץ לבדוק גם מי הלקוחות של החברה, האם היא מקדמת מותגים גדולים או אולי דווקא עסקים  קטנים. הפרטים האלה חשובים מאוד משום שכך תוכלו לכוון לחברה המתאימה לכם ביותר הן מבחינת היכולת הכספית שלכם להשקיע בקידום והן במה שחברת קידום האתרים יכולה להציע לכם.

חברת קידום אתרים –  גידול בלקוחות

התוצאה של בחירה נכונה של חברת קידום אתרים טובה היא אחת – עלייה במכירות. עלייה במכירות תתבצע כפועל יוצא לכך שהאתר שלכם יזכה לחשיפה גדולה יותר. אתם מבינים מה ההבדל למשל עבור אינסטלטור שמדורג במקום השני בדף הראשון של גוגל לבין אינסטלטור שמדורג בדף החמישי של גוגל? מדובר על הבדל עצום של מאות לידים שיכולים להפוך ללקוחות ממשיים. 

יחד עם חברת הקידום שלכם עליכם לבחור את הצורה בה תקדמו את העסק, האם באמצעות קידום ממומן, קידום אורגני או אולי באמצעות הקצאת משאבים לשתי השיטות במקביל. לעתים, התחרות על מילות החיפוש תהיה כל כך קשה וצפופה שיהיה שווה להשקיע דווקא בקידום ממומן איכותי שיוכל לעשות את העבודה בצורה יעילה יותר.

שוב, חברת קידום אתרים שבחרתם, בעזרת ניתוח אנליטי וסטטיסטיקות רבות, היא זאת שתתווה את דרך הפעולה הטובה ביותר עבורכם. זכרו שכדי לראות פירות יהיה עליכם להשקיע כסף לא מבוטל. 


יום שני, 19 במרץ 2012

פירנאים


חולמים על ביקור בפירנאים? חשבתם פעם לכבוש אותם ממש באמצעות הרגליים, לצפות באחד מהנופים היפים ביותר בעולם כולו, ולחוש כי עולם זה מונח ממש מתחת לרגליכם? טיול רגלי לפירנאים - לא רק לבעלי כושר גופני.

פירנאים - מספרד ועד צרפת

הפירנאים הם שרשרת הרים, או רכס, החוצצים בין צרפת לספרד. רכס זה מתחיל בים התיכון ומסתיים באוקיינוס האטלנטי, אורכם כ 450 קילומטרים, ורוחבם כ 100 קילומטרים. בפירנאים מושלג בחורף וגשום בקיץ. לאורך הפירנאים נמצאים כמה אזורים, הנחשבים ליפים ביותר בעולם, ואשר הפכו לפארקים לאומיים, עם ריכוז בלתי נתפס של אגמים גבוהים קרחונים לולייניים והרים מחודדים. כמו כן, בצד הצרפתי של הפירנאים, נמצא מפל המים הגבוה ביותר באירופה, ומימיו צונחים מטה מגובה של 430 מטרים. אין מראה מרהיב מזה.

יופי בלתי נתפס

שרשרת זו של הרי הפירנאים, היא הגבול הטבעי בין חצי האי האיברי ושאר חלקי אירופה. כמו כן, הוא הגבול (הטבעי) בין צרפת לספרד. אזור זה הוא בעל תכונות ומאפיינים של הרי האלפים, וניתן למצוא בו שמורות טבע מקסימות, פסגות מושלגות, בעלי חיים, כפרים קטנים ויופי מדהים. בשל אופיו הייחודי של המקום, והתבדלותו משאר חלקי צרפת וספרד, התפתח בו פולקלור מקומי של הכפרים המקומיים, תרבות עשירה ומיוחדת, סגנון אמנותי יוצא דופן, ואפילו שפה עם ניב מיוחד לתושבי האזור.

פירנאים


פירנאים- כיבוש רגלי

אחת הדרכים לחוות את הפירנאים במלוא עוזם ועוצמתם היא טיול רגלי בן כיומיים, שתחילתו בפארק אורדסה אשר בספרד, וסיומו בצרפת, בקרקס גוורני שהוא עמק קרחוני עגול בצורה מדויקת להפליא ומסביבו מצוקי סלעים טמירים וזקופים.

פירנאים - אין דברים כאלו

הליכה במסלול ההליכה בפירנאים אינה קשה, אולם היא ארוכה. בכלל, רוב הנתיבים של פירנאים מתאפשרים באמצעות ג'יפים ולא באמצעי תחבורה אחרים. מסלול הסיור הרגלי, הוא בסביבות עשרים קילומטרים ביום הראשון, וכעשרה קילומטרים ביום השני, עם לינה באחד הכפרים הפזורים באזור. הטיול נערך עם רכב העוצר בפאתי הפארק או השמורה שברצונכם לתור, ואשר ממתין לכם מעברו השני של המקום, ואיתו ממשיכים הלאה, עד לנקודת ההליכה הבאה במסלול. היתרון בטיולים רגליים הוא ההתמקדות בחלק מהאזורים הקסומים ביותר של הפירנאים, ובשמורות הטבע היפות ביותר.

מומלץ לקבל הצעות והמלצות מסוכנות נסיעה, המתמחה בטיולים רגליים, עם מדריך מנוסה ובקיא בנתיבים ובשבילים המפותלים והמקסימים שבאזור.




יום ראשון, 11 במרץ 2012

אודישנים לthe voice


התוכנית the voice נכנסה לחיינו במהירות, כל חובבי המוזיקה והריאליטי צפו בתוכנית הראשונה ולא יכלו להפסיק - בדיוק כמו בארצות הברית. הזמרים שמתמודדים בתוכנית הולכים להיות הזמרים הבאים של ישראל כמו שאמר אביב גפן לאחד המתמודדים.

אז אם גם אתה חושב שאתה מספיק טוב כדי ששרית חדד, אביב גפן, שלומי שבת או רמי קליינשטיין יסובבו את הכיסא בשביל לבחור בך כדאי שתירשם בהקדם אל אודישנים לthe voice.

תהליך אודישנים לthe voice
 
אודישנים לthe voice אינם מתחילים מול המנטורים ואם אתה מעוניין להתמודד בתוכנית עליך לעבור קודם כל את שלבי הקבלה הראשונים של התוכנית. השלב הראשון הוא שלב ההרשמה, שלב זה נעשה בבית דרך אתר האינטרנט של אודישנים לthe voice, שם מתבקשים המתמודדים לכתוב את פרטיהם האישיים, להקליט את עצמם שרים ולשלוח אל השופטים של the voice.

השופטים של the voice שומעים את כל המתמודדים ומחליטים לזמן את הטובים ביותר אל אודישנים לthe voice. אודישנים לthe voice אלו, הם עדיין לא מול המנטורים אלא מול שופטי התוכנית. לאחר האודישנים המקדימים נבחרים הזמרים שיופיעו בתוכנית.

מי שמגיע לשלב הזה זוכה לשיר מול הכיסאות המסתובבים המפורסמים שעליהם יושבים המנטורים.

אודישנים לthe voice – הדבר האמיתי

שלב אודישנים לthe voice מול המנטורים הוא שלב מאוד מלחיץ ומיוחד, עליכם להגיע מוכנים ורגועים. פשוט להגיד אך לא פשוט כל כך לבצע, על מנת שתגיעו מוכנים אל אודישנים לthe voice ותצליחו לגרום לפחות למנטור אחד להסתובב אליכם בחרו שיר מתאים, שיר שאתם אוהבים לשיר, שיר שיהיה לכם קל לשיר, שיר שאתם מתחברים אליו. עליכם להתאמן רבות לפני האודישנים כדי שביום האודישנים תוכלו לשיר בקלות ובטבעיות.

אודישנים לthe voice


ומה לגבי הלחץ באודישן? דבר ראשון ההכנה לאודישן תעזור להקל על הלחץ. מעבר לכך נסו לעשות משהו שאתם אוהבים, צאו לטיול קצר בחוף או במקום אחר שאתם אוהבים, שוחחו עם חברים וקרובים שיעודדו אתכם כך שתשחררו את כל (או רוב) הלחצים לפני האודישנים.

אודישנים לthe voice – מול הכיסאות

זהו, הדבר האמיתי הגיע, הצלחתם לעבור את כל השלבים המוקדמים ואתם עומדים לעלות לבמה ולשיר מול ארבעה כיסאות בתקווה שאחד מהם (אם לא כולם) יסתובב. אל תחכו לכיסא שיסתובב ותשירו את השיר שבחרתם בדרך הטובה ביותר (בדיוק כמו שהאמנתם עליו) עלו לבמה ותנו את כל כולכם, במידה והצלחתם ונכנסתם לאחת מהנבחרות – שיהיה בהצלחה.