יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

מרכזיות IP



עוברים אל מרכזיות IP
אחד הדברים החשובים ביותר בכל הקשור למענה כולל עבור לקוחות של בית עסק כזה או אחר הוא ללא כל צל של ספק הנושא של טכנולוגיית הטלפוניה והתקשורת. על פי רוב כאשר קוראים כיום על מרכזיות, הכוונה היא כמובן אל מרכזיות IP. בכל מקום עסקים חדשים וישנים משדרגים את המערכות שלהם, או רוכשים מראש מרכזיות IP. המרכזיות הללו מאפשרות עבודה טובה יותר ויעילה הרבה יותר, ניתור מוצלח יותר של שיחות טלפון, כמות אפסית של תקלות שונות במערכת, והן מהוות קפיצת מדרגה של ממש מן המרכזיות האנלוגיות. אבל איך בכלל מרכזיית IP עובדת?

הטכנולוגיה מאחורי המרכזיה
כאשר אתם שומעים על מרכזיות IP הדבר מזכיר את כתובת ה - IP של המחשבים. יש אכן קשר בין השניים. אם מרכזיה רגילה עובדת על קו טלפון, הרי שבמקרה של מרכזיות IP התשתית היא תשתית אינטרנטית לחלוטין! הדבר מאפשר תעבורת נתונים מהירה יותר (ממש כמו שתשתית של אינטרנט מהיר טובה יותר מקו טלפון רגיל), וכמובן התממשקות לטכנולוגיות מתקדמות פי כמה ממה שאתם הכרתם עד כה, כך שהיתרונות הם ברורים.

 
כמה דוגמאות של ממשק
רוצים דוגמאות ליתרונות של מרכזיות IP? אין שום בעיה. בעזרת מרכזיות IP אתם תוכלו לחבר את המרכזיה למערכות ממוחשבות שונות - אפשר לחבר את המרכזיה למערכת CRM לטיפול בתקלות. אפשר לבצע ניטור של השיחות השונות דרך תוכנות מחשב ייעודיות, אפשר להקצות גם טלפונים סלולריים מיוחדים לעובדים שלכם שיהיו בטכנולוגיית ה - VOIP ויאפשרו קישור מהיר למקום העבודה, ועוד ועוד.

ואיך מתקינים את המרכזיה?
החברות אשר מייצרות כיום מרכזיות IP הן החברות המתקדמות ביותר בשוק הטכנולוגי ובשוק המחשבים. ענקיות תוכנה וחומרה כאחד מתגייסות על מנת לייצר את המרכזיות הטובות ביותר שיש. מומלץ לבחון את הדגמים השונים, ולראות מה יכול להתאים לצרכים שלכם. חשוב לציין, כי ההתקנה של המרכזיה דורשת לעתים קרובות תשתית מיוחדת, שאם אינה קיימת כדאי כמובן לדאוג לה, אף כי ישנם גם פתרונות של חיבור לתשתית אנלוגית ישנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה