יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

טיול לאפריקה




מחפשים יעד מעניין בשביל טיול? אפריקה מחכה לכם!

טיול לחו"ל הוא תמיד סיבה למסיבה. כמעט כל אדם אוהב לטוס לחו"ל ולבלות בטיולים ביעדים שונים ואטרקטיביים כאלה ואחרים ביבשות שונות, עם תרבויות מגוונות, וטעימה ממגוון של נופים, מראות, היכרות עם התרבויות השונות ועוד. 

יש יעדים שונים זה מזה לחופשה בחו"ל. אם אתם מחפשים דווקא אתגר ועניין אשר משתלבים במהלך טיול שלכם בחו"ל - אפריקה היא היעד לחופשה הבאה שלכם. היבשת המדהימה הזאת מציעה מגוון טיולים אתגריים, טיולי ספארי וטיולי שטח שבמהלכם תוכלו לחקור את עולם החיי, לחזות בשקיעות נדירות ולבקר באתרי טבע מהמעניינים ביותר בעולם. אם אתם מרגישים שכבר ראיתם הכול ואתם מחפשים חוויות חדשות ואתרים בלתי צפויים בשביל טיול, אפריקה תספק לכם את הכול. אם אתם אוהבים להכיר תרבויות חדשות ומעניין אתכם לשלב ביקור בשטחי טבע פראיים עם גילויים תרבותיים חדשים במהלך טיול לאפריקה היא תספק לכם את הכול.

תבחרו את הסוג הרצוי של טיול

אפריקה היא מדינה שמציעה למטיילים מבחר סוגים של טיולים. אפשר לתכנן מסלול של טיול שורשים במדינות צפון אפריקה כמו מרוקו תימן ומצרים ואפשר לצאת לטיול ספארי מאורגן בקניה. בטנזניה תוכלו לצאת לטיול באזור של ההר קילימנג'רו ובאיי זנזיבר תוכלו להתרווח בחופשה טרופית חלומית.



דברים שחשוב לברר עם חברת תיירות לפני טיול

אפריקה היא יבשת עצומה ובכל אחת מהמדינות המאכלסות אותה חיים אנשים בעלי תרבות שונות. מכיוון שמדובר על יבשת שונה, האקלים, המנהגים וכל מה שכשור לביטחון ולבריאות שונה שם מאשר בישראל. זאת הסיבה לכך שלפני יציאה לטיול חשוב לברר עם חברת התיירות לגבי דגשים כמו כסף, בטיחות, חיסונים, עונות ולוודא שהטיול שאתם מתכננים מתאים לכם מבחינת רמת הקושי.

כך תתנהגו במהלך טיול

אפריקה היא יבשת שוחרת שלום אבל יש בה אזורים שבהם נדרשת זהירות רבה יותר. בתור תיירים עליכם להיות זהירים ולכבד את התרבות והמסורת שנהוגים במקום בו הנכם מבקרים. שמירה על ביטחונכם האישי, על החפצים ועל בריאותכם היא באחריותכם ובמהלך הטיול עליכם להיות מודעים לכך.

תגובה 1:

  1. שקלתי לקחת את הילדים לחופשת ספארי בחופש הגדול במקום שירבצו כל היום מול הטלוויזיה ויראו קופיקו פרקים מלאים במשך שעות, אבל חבל לצאת לחופשה במקום מסוכן ושהיא תסתיים חס וחלילה לא בטוב.

    השבמחק