יום רביעי, 16 בנובמבר 2011

הרשמה לבית ספר למוזיקה

בית ספר למוזיקה הוא הבית ספר שכל ילד שיודע לשיר רוצה ללמוד בו, בית ספר למוזיקה הוא לא כמו כל בית ספר מפני שמלמדים בו מוסיקאים והתלמידים שלו יופיעו בטלוויזיה. זה לא חלום – בית ספר למוזיקה היא תוכנית חדשה מבית טדי הפקות וקשת המיועדת לילדים בלבד.
מאז שכוכב נולד החלה את דרכה בטלוויזיה ילדים רבים רצו להשתתף בה, כבר עשר שנים (עשר עונות) שהם כותבים מכתבים ומנסים לשכנע את הפקת כוכב נולד שיאפשרו להם גם כן להשתתף בתוכנית. בעקבות הביקוש הרב ולכבוד העונה העשירית של כוכב נולד שמתקרבת החליטו בהפקת קשת וטדי הפקות לפתוח הרשמה לבית ספר למוזיקה.

הרשמה לבית ספר למוזיקה – במה מדובר?
בית ספר למוזיקה תהיה מעט שונה מכוכב נולד, הילדים שישתתפו בה יהיו בני שמונה עד ארבע עשרה, לא יהיו בה הרבה הדחות וילדי נבחרת בית ספר למוזיקה ילמדו אצל טובי אנשי המוסיקה בארץ. מדי תוכנית יעלו הילדים לשיר ובסיום העונה יבחר ילד אחד לכוכב של בית ספר למוזיקה.
הרשמה לבית ספר למוזיקה וקבלה לתוכנית תאפשר לכם להיפגש עם שופטי התוכנית, השופטים שנבחרו רק לאחרונה הם קרן פלס, יהורם גאון, קובי פרץ ומתי כספי. כל אחד מהם שר סגנון מוסיקה מעט שונה, יוכל ללמד ולשפוט בתוכנית בדרכו שלו ולהדריך את ילדי בית ספר למוזיקה על הסגנונות השונים.
הרשמה לבית ספר למוזיקה – מה צריך לעשות?
תהליך הרשמה לבית ספר למוזיקה הוא פשוט ביותר, עליכם להיכנס לאתר הרשמה לבית ספר למוזיקה, שם תתבקשו לכתוב את פרטיכם האישיים, פרטים נוספים שחשובים להפקה ולהעלות סרטון קצר שם יוכלו שופטי התוכנית לשמוע אתכם שרים. בתהליך הרשמה לבית ספר למוזיקה תתבקשו גם לבקש מהוריכם שיאשרו את ההרשמה ואת השתתפותכם בתוכנית.
הרשמה לבית ספר למוזיקה

הרשמה לבית ספר למוזיקה כבר החלה, לכן כל שנותר לכם לעשות הוא להירשם ולהמתין לזימון לאודישנים של בית ספר למוזיקה. בינתיים אתם יכולים להתכונן לאודישן. הסרטון הקצר שתשלחו במהלך הרשמה לבית ספר למוזיקה הוא רק השלב הראשון, באודישנים לא תהיה לכם הזדמנות נוספת (כמו שתהיה לכם במהלך צילום הסרטון) ועליכם להגיע מוכנים. חישבו על שיר מיוחד שאתם אוהבים, שיר מקורי שאתם יודעים לשיר היטב. התאמנו היטב ושירו את השיר בכל רגע פנוי עד שתגיעו לאודישנים. בחרו שיר נוסף לגיבוי עליו תתאמנו גם כן (במקרה ותתבקשו לשיר שיר נוסף).

תגובה 1: