יום שישי, 24 בספטמבר 2010

טיול מאורגן להודו


טיול מאורגן להודו יכול להיות חוויה נהדרת ויכולת להיות חוויה הרסנית. הכל תלוי בכם ואיך תדאגו לדברים בצורה כזו שהטיול שלכם יהיה גן עדן. במאמר הזה תקבלו מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור טיול מאורגן להודו שיתאים לכם בדיוק.


בחירת קבוצה

בחירת קבוצה מתאימה, יכולה להיות הדבר החשוב ביותר בטיול. טיול מאורגן להודו הוא טיול שנמשך לפחות שבועיים והדבר האחרון שתרצו זה לבלות אותו עם אנשים שאתם לא מסתדרים איתם. אם יש לכם חברים,שכמוכם, רוצים לנסוע לטיול מאורגן להודו, תנסו ליצור איתם ביחד קבוצה.



זה אמנם לא מבטיח שהכל ילך חלק אבל לפחות מגדיל את הסיכויים להנות. בכל מקרה, מומלץ לברר מיהם האנשים שמצטרפים לקבוצה ולהיות בערב גיבוש לפני הטיול. אתם הולכים לשלם הרבה מאוד כסף עבור טיול מאורגן להודו ואין שום סיבה בעולם שתתפשרו על הקבוצה.


המדריך

רבות דובר על המדריך ועל חשיבותו להצלחת הטיול. יש מדריכים שיכולים לעשות לכם את הטיול ואחרים שמהר מאוד ימאיסו את עצמם עליכם. תברר על המדריך שלכם פרטים באינטרנט וכמו כן תבקשו לדבר איתו ביחידות ולתהות על קנקנו. אם תראו שאתם והוא לא משדרים על אותו גל תבקשו לעבור קבוצה. חשוב מאוד לדעת לפני העליה למטוס איזה מדריך מתלווה אליכם וזאת כדי שלא יהיו הפתעות לא נעימות בנחיתה.


הכנה מוקמת

טיול מאורגן להודו הגם שהוא מאורגן, מצריך מכם לא מעט הענות. מומלץ להיכנס לאינטרנט ולהתעדכן בפורומים השונים אודות הודו. בפורומים השונים תוכלו לקבל פרטים על האוכל ההודי, מחלות שכיחות וכמובן טיפים של גולשים שכבר טיילו בהודו. נכון, יש כאלה שיגידו שהכי כיף זה להגיע "טבולה ראסה" לטיול, אני חושב שמומלץ להשאיר דברים לדמיון  אבל יש פרטים שידע מוקדם יוכל לעזור לכם בהמשך.



לסיום

 טיול מאורגן צריך להיות אחת החוויות היותר טובות שלכם. הודו היא תת יבשת מדהימה, עשירה בריחות, צבעים ואנשים מיוחדים. טיול מאורגן להודו שמאורגן כמו שצריך הוא חוויה בלתי רגילה. חשוב מאוד לעשות את הבחירות הנכונות. אין לי ספק, שאם תעבדו לפי הטיפים הרשומים לעיל תוכלו להנות מטיול מוצלח ומהנה.

בסופו של יום, טיול מאורגן להודו אינו טיול זול. לא מדובר על קפיצה לטורקיה או קפריסין, ולכן עליכם לסמוך על המדריך שלכם בעיניים עצומות. אם תקדישו זמן לתכנון הטיול,לבדיקת המשתתפים, תבררו פרטים מקדימים על המדריך ותהיו עם אנרגיות חיוביות, תוכלו להנות מחווית טיול בלתי רגילה. בהצלחה!  

יום שלישי, 21 בספטמבר 2010

לימודי פנג שואי


פנג שואי היא תורה סינית עתיקה אשר הגיעה אל העולם המערבי לפני כעשרים שנה. מאז ועד היום, תורת הפנג שואי סוחפת רבים, ורבים מצטרפים אל לימודי פנג שואי. בקורסים הרבים של לימודי פאנג שואי לומדים על ההיסטוריה ועל הפילוסופיה של תורת הפנג שואי, על אנרגיות החיים ועל יישומי התורה בבית ובחיי היום יום.



קורסים רבים משלבים עבודה מעשית עם לימודי התיאוריה. אנשים רבים לומדים בקורסים במטרה להעשיר את עולמם הרוחני ולשפר את איכות חייהם, ורבים גם לומדים בקורסים כדי לרכוש מקצוע, לייעץ ולהדריך את האחרים ברזי תורת הפנג שואי.

בשנים האחרונות קורה דבר נוסף, מעצבי פנים רבים מצטרפים אל לימודי פנג שואי ומשתמשים בכלים שקיבלו בקורס כדי לעצב את הדירות של הלקוחות לפי עקרונות הפנג שואי. עם תוצאות לא מתווכחים


לימודי פאנג שואי -  על הקורסים השונים

  • קורסים למתחילים – קורס הנותן כלים לפיתוח היכולות העל חושיות, לקריאה נכונה של האנשים העומדים ופיתוח גישה אינטואיטיבית כדי לקבל אינפורמציה מיידית מהסביבה שלנו. אינפורמציה מתבטאת במציאות שלנו באמצעות סמלים שונים. 

  • קורס להכשרת יועצי פאנג שואי – זהו קורס שנתי המתקיים במוסדות שונים ובמקומות רבים. קורס זה מכשיר את הלומדים לשמש כיועצי פאנג שואי. בקורס  לומדים על עקרונות הפאנג שואי, מבוא לרפואה סינית, על ייעוץ פנג שואי לעסקים, על עיצוב בתים ועל עיצוב גינות לפי  עקרונות הפנג שואי ועוד. לרבים מקורסים אלו יש קורסי המשך למתקדמים בנושאים רבים.

  • קורס אסטרולוגיה סינית – זהו קורס המיועד להעשרה ופתוח לכל אחד. בקורס זה לומדים על בניית מפה אסטרולוגית, על השפעת התנאים השונים והמשתנים על בני אדם והפקת לקחים מעשיים, על טכניקת "ארבעת עמודי הגורל" ועוד.


דנה,תושבת תל אביב - מספרת על  לימודי פאנג שואי.

השתתפתי בקורס בן ארבעה ימים בעלות כספית לא גבוהה, מספרת דנה.   הקורס היה עבורי חוויה לימודית מרגשת ומעשירה. המפגש עם אנשי הצוות   ועם אנשים רבים כמוני אשר מתעניינים ותרים אחרי לימודי פאנג שואי, היה  עבורי מאורע חוויתי.

החידוש הגדול היה שלא חייבים ללמוד שנים כדי להכיר את התורה וליישם אותה. לימודי פנג שואי בקורס הקנו לי כמה כלים פשוטים וקלים לביצוע כדי לשפר את אורח חיי ואת איכות החיים.


יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

טרקטורונים


טרקטורונים – כיף אמיתי

טיולי טרקטורונים הם חוויה מיוחדת וכיף אמיתי לכל המשפחה. טיולי טרקטורונים מתאימים לזוגות אוהבים, משפחות עם ילדים, ימי גיבוש מהעבודה ולחברים המעוניינים בטיול מאתגר ובלתי שגרתי.

טרקטורונים הם כלי שטח אשר בעזרתו נגיע לכל פינה ולכל מקום שפעם התקשינו להגיע אליו. למי שמעוניין בחוויה עוצרת נשימה בטיול מרגש ובאדרנלין גבוה, טרקטורונים הם רכב השטח המתאים ביותר.



טרקטורונים -  איך נבחר את חברת ההשכרה?

חברות רבות מציעות טרקטורונים להשכרה ליום, לכמה ימים וגם לכמה שעות. רוב האנשים שוכרים טרקטורונים כדי לטייל אתם בוואדיות, בהרים ובשטחים קשים. אך רבים גם שוכרים טרקטורונים לשם הנאת הרכיבה. הם אוהבים לצאת לשטח ולרכוב על הטרקטורון וליהנות  מחוויית הרכיבה. כיצד נדע לבחור חברת השכרה אמינה?

  • לפי המלצות מחברים - כמעט  כל אחד מכיר חברים ששכרו טרקטורונים והיו מרוצים. אל תהססו לבקש מהם המלצות.

  • ביטוח ורישיון עסק – חשוב לשכור טרקטורון מחברה מקצועית ומוכרת. לפני שאתם שוכרים בדקו אם לחברת ההשכרה רישיון עסק וביטוחים מתאימים.

  • מומלץ לשכור טרקטורונים מחברה גדולה ומוכרת. חברות גדולות הן מקצועיות  ובדרך כלל מתחזקות היטב את הכלים. לא נעים להיתקע באמצע שום מקום עם טרקטורון שלפתע אינו מניע.

  • חברות רבות מציעות מסלולי טיולים וגם מדריכים. אם אינכם מכירים היטב את  המסלול מומלץ לבחור בחברה כזו.

  • חברות שונות מציעות דיל הכולל השכרת טרקטורון, טיסות או חדר בבית מלון. כדאי לעקוב אחרי המבצעים, לעתים זו הזדמנות אמיתית.

  • לפני ששוכרים טרקטורון מומלץ לעשות סקר שווקים ולהשוות מחירים.


טרקטורונים -  כיף אמיתי

  • בכל הארץ, בצפון, בדרום ובמרכז יש מסלולים המיועדים לרכיבה על טרקטורונים. טיולי הטרקטורונים יכולים להיות מתנת יום הולדת למי שצעיר בגופו או ברוחו, או לבילוי של משפחות בתקופת החופש. אפשר לרכוב על טרקטורונים לאורך החופים, ליהנות מתופעות הטבע הייחודיות לחופי הים,  לשלב רחצה בים ופיקניק על שפת הים.

  • טיולים ליליים - רכיבה על טרקטורון בשעות הלילה היא בילוי רומנטי מושלם. בשנים האחרונות רבים מהזוגות בוחרים לבלות לילות רומנטיים בדהירה צמודה ובמסלולים מיוחדים.


טיולי טרקטורונים


טיולי טרקטורונים ברחבי המדינה

כבר כשני עשורים מתניידים ישראלים רבים עם אחד מכלי הרכב הטובים ביותר שהגיעו לכאן –טרקטורונים. הכלים הללו הגיעו בתחילת שנות התשעים ככלי עבודה חקלאיים ומהר מאוד עברו הסבה והפכו להיות גם כלי תחבורה לטיולים.

כמובן שככל שעבר הזמן הגיעו עוד סוגים של טרקטורונים וכיום יש כבר תרבות שלמה של טיולי טרקטורונים שמציעה לכל מי שמעוניין את מסלולי הטיולים היפים ביותר בישראל. תמיד אפשר למצוא מקום לערוך בו טיולי טרקטורונים מהנים ותמיד אפשר למצוא את הסיבה לצאת לטיול.

זה יוכל להיות זמן איכות זוגי, משפחתי וחברתי, זו יכולה להיות מתנה מדהימה או גם רצון ספונטני לטייל ולהתנסות עם נהיגה בכלי הרכב הזה.

טיולים משפחתיים על טרקטורונים

הורים תמיד מחפשים את האטרקציות הטובות והכייפיות ביותר לעבור עם הילדים, וכמובן שזה הופך להיות אקוטי יותר ברגע שהילדים יוצאים לחופש, ועל אחת כמה וכמה לחופש הגדול. טיולי טרקטורונים הם הצעה מצוינת להורים שמבקשים את זמן האיכות שלהם עם הילדים ביחד עם חווית נהיגה וטיולים בטבע.

יש מגוון מאוד גדול של טיולי משפחות ומסלולים מרהיבים בכל מקום בארץ, וכל מה שצריך זה לבחור בין הצפון לדרום, בין ירושלים והשפלה. הילדים נהנים מנסיעה על טרקטורונים, ההורים נהנים מנהיגה עליהם, וביחד המשפחה מאתגרת את עצמה בטיולי שטח לכל דבר.


טיולי טרקטורונים כמתנה יצירתית

לא אחת אנחנו חושבים על מתנה מגניבה שאנחנו רוצים לתת למישהו, בין אם ליום הולדת ובין אם לבר או בת מצווה. הצעה מאוד מפתה היא טיולי טרקטורונים. ללא ספק מדובר באחת המתנות המפתות ביותר שאפשר להעניק.

שכן אי אפשר להיות אדישים לטיולים בטבע על טרקטורון, ומכיוון שיש רבים שלהם טיול שכזה יהיה הפעם הראשונה על כלי הרכב הקטן והעצמתי הזה, ופעם ראשונה של טיולי שטח על רכב בכלל, וזו יכולה להית מזכרת מקסימה לכל חתני וכלות השמחה, לרגל כניסתם לעולם הבגרות.

 

הכי חשוב – לשמור על הטבע

למרות הכל, אנחנו עדיין צריכים לשמור על הטבע. טיולי טרקטורונים צריכים להיות מסודרים ומאורגנים ולא להיערך בצורה חסרת אחריות ופרועה למדי, כמו שרוכבי טרקטורונים רבים עושים.

המטרה היא לשמור על הטבע תוך כדי שאנו נהנים ממנו, ולכן יש מסלולי טיולים שמוגדרים כמיועדים לכלי רכב, וטיולי הטרקטורונים עוברים בשבילים הללו, בלי להרוס את הסביבה. מדובר בהנאה שצריכה להיות מוגדרת גם מבחינת החוק וגם מבחינת מוסר אישי – שמירה על הטבע תיתן לנו את האפשרות ליהנות ממנו לאורך זמן.