יום רביעי, 5 בספטמבר 2012

חיפוש עבודה


חיפוש עבודה והתחלות קשות
כל התחלה היא קשה. כשאתם עוזבים או מעזיבים אתכם מעבודה, התחושה אינה נעימה. לפתע אתם מאבדים את הביטחון הכללי. חובות הבית, התשלומים ובכלל מעיבים על חייכם ואתם חייבים להתחיל בתהליך של חיפוש עבודה. אם מישהו אמר לכם פעם, כי חיפוש עבודה מתייחס לעיסוק הגובה אנרגיות ולא מעט יגון, הרי שהוא לא הטעה אתכם. מה תעשו על מנת להצליח בתהליך חיפוש עבודה? האם אתם עושים זאת נכון? מאמר זה יסייע לכם לכתוב נכון את קורות החיים שלכם ובסופו של דבר גם למצוא עבודה כלבבכם .

חיפוש עבודה וכתיבת קורות חיים
כשמדברים על חיפוש עבודה, הטיפ הראשון שתקבלו יהיה קשור ליצירת קורות חיים רלוונטיים למטרה. מיותר לציין כי קורות החיים שלך הם כרטיס הביקור שלך במסגרת חיפוש עבודה כזאת או אחרת. כך בעצם תשווק את עצמך על הצד הטוב ביותר אל מול המעסיק הפוטנציאלי. עצם כתיבת קורות החיים באופן הנכון, תסייע לכם למשוך את תשומת ליבו של המעסיק ולגרום לו בסופו של יום להעניק לכם את התפקיד המיוחל. מבנה וצורת קורות החיים בדרך לנישת חיפוש עבודה, הם אלה שיסייעו לכם במציאת העבודה .



מה רצוי שתשאלו בעת כתיבת קורות החיים
1.      איזה מבנה עדיף להעניק למסמך קורות החיים .
2.      האם לציין תחביבים בקורות החיים ?
3.      האם להוסיף או להסתיר פרטים ?
4.      האם כדאי לשכתב כמה גרסאות במסגרת חיפוש עבודה ?
5.      אם אין ניסיון במקצוע הרלוונטי, מה עליכם לעשות .

חיפוש עבודה זה לעבוד
בשורה תחתונה, חיפוש העבודה משתייך לנישת תעסוקה בפני עצמה. כשאתם ישובים מול המחשב ומנסים למצוא לעצמכם עבודה, אתם עובדים בעבודה ללא תשלום. מייגע ? לעיתים כן, אך לאחר שתבצעו את הפעולות הנכונות, מן הסתם תצליחו לקצור את הפירות . זכרו, כי מדובר בעצם במשרה שתלווה אתכם לאורך זמן רב, ועל כן, חשוב מאד שהיא תותאם ליכולות האמיתיות שלכם, כדי שתוכלו ללכת כל יום לעבודה בהרגשה טובה ונעימה. לא פחות מכך .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה