יום שבת, 22 בספטמבר 2012

שמלות כלה


לבחור שמלות כלה צמודות או מנופחות ?
את עומדת להתחתן ? מזל טוב! אין ספק, שהיום יש מגוון רחב מאד של שמלות כלה שאת יכולה לבחור ביניהן את האחת והיחידה לקראת האירוע המרגש של חייך. ככלה לעתיד, חשוב לך מאד שהשמלה תשב עלייך באופן מושלם, על כך אין כל עוררין. ניתן לסווג את השמלות לפי מגוון רחב של קטגוריות שונות ומגוונות. עם זאת, אין ספק שהחלוקה הברורה ביותר היא בין שמלות כלה צמודות לבין השמלות המנופחות. בעוד שבעבר השמלות המנופחות שלטו בשוק הכלות, הרי שהיום גם הצמודות נהיו נפוצות מאד. אז במה כדאי לבחור ?

שמלות כלה צמודות
נתחיל בכך ששמלות צמודות הן שמלות שמדגישות כל בליטה קטנה בגוף. לכן מומלץ לבחור שמלות כלה צמודות אך ורק אם יש לך מבנה גוף צר שמאפשר לבישה של בגד צמוד. המבחן לכך הוא פשוט למדי - פתחי את ארון הבגדים, וראי האם יש לך בגדים צמודים שנראים עלייך טוב, השמלה לא אמורה להיות שונה מכך. בנוסף, שמלה צמודה היא לרוב שמלה נוחה יותר לשלב הריקודים בחתונה, אך יש להקפיד שזו תהיה שמלה " נושמת " .

ומה לגבי שמלה מנופחת?
מנגד, גם שמלות כלה מנופחות הן בעלות יתרונות. השמלות הללו נראות פעמים רבות מאד מרשימות, בפרט בשלב של החופה המרגשת. כמו כן, שמלות כלה מנופחות מתאימות למעשה לכל הכלות באשר הן - אם יש לך מבנה גוף רחב או צר, אם את גבוהה או נמוכה זה ממש לא משנה - תמיד השמלה המנופחת תוכל להיראות עלייך טוב (כמובן תוך התאמה אישית למידותייך).

שמלות כלה

במה כדאי לבחור?
אין כאן תשובת בית ספר באשר לשמלה המושלמת עבור כל כלה וכלה. את יכולה לנסות ולמדוד סוגים שונים של שמלות כלה ולראות עם מה את מרגישה יותר נוח. למותר לציין, כי אפשר אפילו להחליף בין שתי שמלות כלה שונות במהלך החתונה שלך, כדי ליצור אפקט מיוחד ואטרקטיבי ביותר. היום החתונה את צריכה להיראות כמו תמיד, אם את בחורה עדינה אל תבחרי שמלה ששונה ממך לגמרי, אם את רזה מאוד עדיף שתבחרי שמלה שתראה עליך טוב ותמלא אותך במקומות הנכונים. הכי חשוב באמת שתגיעי שלמה ומאושרת מהשמלה שבחרת לחתונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה