יום שני, 17 בספטמבר 2012

לימודי שוק ההון


ניהול תיק השקעות עצמאי – לימודי שוק ההון מצוין !
שוק ההון הוא לא רק שוק מעניין, רב – גוני וייחודי ביותר, אלא גם שוק אשר מאופיין בקשת לימודי שוק ההון מעניינת, רב – גונית וייחודית ביותר באותה המידה. בפועל, תחת הקטגוריה של לימודי שוק ההון, ניתן למצוא את לימודי שוק ההון הבאים : ניהול תיק השקעות עצמאי, ניתוח טכני, תעודות סל ועוד ועוד נושאים רלבנטיים לצורך קבלת הכלים הנכונים למסחר מקצועי . חשוב להבין כי, לימודי שוק ההון ניהול תיק השקעות עצמאי הינו לימודי שוק ההון מצוין, נפוץ ומבוקש ביותר .

כל מה שצריך לדעת על ניהול תיק השקעות עצמאי

מבחינת תוכנית לימודים, הקורס ניהול תיק השקעות עצמאי מאופיין בתכנים הלימודיים הבאים: מבוא לשוק ההון, לימודי שוק ההון ואפיקי ההשקעה אשר מאפיינים אותו / אסטרטגיות לניהול כספים / לימוד ויישום שיטות עבודה / ניתוח טכני מקיף / לימודי שווקי הון עולמיים / חוקי מסחר יסודיים ומובהקים ועוד. במילים אחרות, ניהול תיק השקעות עצמאי הינו לימודי שוק ההון אשר מעניק את כל הכלים והאמצעים למען ניהול תיק השקעות באופן עצמאי וברמה הגבוהה ביותר .

מתלבט באיזה לימודי שוק ההון לבחור ?

כלל לא קל לבחור לימודי שוק ההון כזה או אחר. בטח כאשר קטגוריית הקורסים עצמה מכילה בתוכה מבחר מגוון ומעניין ביותר של קורסים. יחד עם זאת, יש לבחור לימודי שוק ההון באופן שהוא לא רק יעניין ברמה הפרקטית, אלא גם (ובעיקר ברמה האישית). מן הבחינה הזו, ניהול תיק השקעות עצמאי הינו לימודי שוק ההון מעניין ביותר, הן ברמה המעשית והן ברמה האישית, וזאת שכן הוא רחב, כולל, מגוון ואישי ביותר .

אי אפשר 'להיכנס' לשוק ההון ללא קורס !

שוק ההון מאופיין בהרבה כללי ברזל. אחד מכל אותם כללים נוגע לכניסה לשוק העבודה של שוק ההון. בפועל, על מנת להיות חלק בלתי נפרד משוק העבודה של שוק ההון, יש להיות בוגר של לימודי שוק ההון כזה או אחר, בעל כלים ואמצעים תיאורטיים ומעשיים ועוד .

תגובה 1:

  1. אני מסכים עם כל מילה, היום הרבה אנשים נותנים לאנשים אחרים לנהל להם את חשבון הבנק במקום לנהל בעצמם. אני חושב שאדם שיסיים קורסי מקצועית א או שוק ההון יוכל לנהל בעצמו את הכספים שלו, ויוכל גם לעשות זאת בשביל אחרים.
    אני לא חושב שיש ממה לחשוש בתחום, הקורסים שיש היום הם מובנים מאוד ויש כאלה שמותאמים במיוחד לאנשים יותר מבוגרים על מנת להגיע לכל הגילאים.
    אני סיימתי קורס מקצועית א ומקצועית ב והיום אני עובד בתור יועץ פנסיוני בחברה גדולה, אני זה שמנהל את הכספים אצלי במשפחה וכמובן גם להורים ולאחים אני עושה את זה.
    כל מי שחושש מהתחום הפיננסי אני ממליץ בחום להיכנס לאינטרנט ולבדוק מה אומר הקורס שמעניין אותך ואפילו לעשות שיעור או 2 באינטרנט וככה לראות האם זה באמת מה שאתה רוצה ללמוד או לנסות משהו אחר.

    השבמחק