יום שני, 23 בנובמבר 2020

מוקד שירות

 מוקד שירות טלפוני מתגלה כפתרון האולטימטיבי עבור בעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים. ספציפית בתקופת הקורונה, מוקד שירות מן הסוג הזה הוא למעשה הדרך היחידה לשמור על קשר עם הלקוחות.

כאשר הלקוחות רוצים ליצור קשר עם העסק, הם יכולים מבחינה טכנית לעשות את זה רק באמצעות שיחת טלפון. במקביל, יש את אתר האינטרנט של העסק – אך דרכו קשה יחסית להניע לקוחות לפעולה או לספק תשובות לשאלות מאוד ספציפיות.

השוואה בין סוגים שונים של מוקדי שירות היא משהו שכל עסק צריך לחשוב עליו. כיום אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לעבוד בלי מוקד שירות זמין, לכן השאלה היחידה היא רק כיצד לבחור אותו. אם משווים בין מוקד שירות טלפוני ובין מוקד שירות פרונטאלי, רואים בצורה ברורה את היתרונות של המענה הטלפוני ואת הערך המוסף שלו לעומת היתר.

מוקד שירות בלי לגייס כוח אדם

החדשות הטובות הן שבעלי עסקים יכולים כיום לדאוג שיהיה מוקד שירות טלפוני שיכול לייצג אותם גם בלי שהם יצטרכו לגייס כוח אדם. העניין הזה של גיוס כוח אדם עשוי להיות משמעותי מאוד עבור העסק, כי הוא מחייב השקעה כספית גבוהה. אבל אצל עסקים קטנים או בינוניים שאין להם את המשאבים או את היכולות לגייס כוח אדם ולאחר מכן לשלם על הזכויות הסוציאליות של העובדים, מיקור חוץ פותר את הבעיה.

מיקור חוץ מאפשר לבעלי עסקים להקים מוקד מסודר של שירות טלפוני, באופן מהיר וללא צורך בשום סוג של התחייבות. לאחר מכן, כל שנותר הוא להתאים את תסריט השיחה של מוקד שירות טלפוני אל הצרכים של העסק ואל התשובות שאותן מצפים לקבל הלקוחות.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה