יום שבת, 12 בינואר 2019

כל מה שחשוב לדעת על אל נידו


 איפה כדאי לישון באל נידו?
באל נידו יש מבחר רחב של מקומות לינה אך השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מה אתם מחפשים. אם אתם רוצים לישון קרוב למרכזי הבילוי והיכן שכל התיירים, היכן שהמחירים גם גבוהים יותר, כדאי לכם לישון בעיירה עצמה. אם אתם רוצים לישון במקום קצת יותר שקט, כדאי מאוד לישון מחוץ לעיירה ובטח לא באזור המרכזי. במקרה הזה המחירים גם יהיו יותר זולים אך חשוב לזכור שההגעה עצמה תהיה בעייתית יותר. 

איפה אוכלים באל נידו?
יש כל כך הרבה מסעדות באל נידו כך שיהיה לכם  קשה מאוד לא למצוא אוכל שאתם אוהבים. לצד מסעדות מערביות עם המבורגר, פיצה וכל מה שאתם מכירים מישראל, יש מסעדות מקומיות עם אוכל מסורתי. יש גם מסעדות עם אוכל מקומי שיהיו מאוד תיירותיות כך שאתם באמת יכולים לבחור מקשת רחבה של אפשרויות. צריך לזכור כי המקומות הזולים יהיו מקומות מקומיים פחות מוכרים אך מעבר למחיר, כדאי לאכול בהם רק בשביל החוויה. 

מה יש לעשות בעיירה?
אל נידו עצמה מחזיקה לא מעט אטרקציות. טיפוס צוקים, צלילה, גלישה, שיט מרתק בין האיים ועוד מגוון רחב של אטרקציות יחכו לכם אם רק תגיעו לאחת הסוכנויות במקום ותתעניינו. כמובן שתמיד כדאי לבצע סקר שוק בין הסוכנויות ולא כדי להשוות מחירים, כי ההבדל גם ככה יהיה קטן והמחיר זול באופן כללי, אלא כדי להבין שאתם בוחרים בסוכנות אמינה ובטוחה. יש כל מיני אטרקציות שלא תמיד ייראו כל כך בטוחות ולא כדאי לקחת את הסיכון, בטח לא במהלך הטיול שחיכיתם אליו זמן רב. סקר שוק קצר כבר יבטיח לכם בחירה טובה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה