יום שבת, 17 בנובמבר 2018

הוזלת עלויות של טיול לפיליפינים


אם אתם מעוניינים לצאת לטיול לפיליפינים אתם בוודאי מתעניינים בכל מיני פרטים יבשים כמו כמה זה עולה וכיצד אפשר להוזיל את העלויות. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על המחיר של טיול לפיליפינים כך שתדעו טוב יותר מה מצפה לכם.

כמה עולה בממוצע טיול לפיליפינים?
טיול לפיליפינים יכול לעלות סכום משתנה מאוד בין אדם לאדם ואי אפשר לקחת טווח ממוצע מצומצם. אפשר לומר שהטיול יעלה לכם למשל שבועיים עד שלוש בין 10 אלף שקלים ועד 15 אלף שקלים אך שוב, זה משתנה מאוד לפי הבזבוזים שלכם, האטרקציות שלכם, המקומות בהם תשנו, המקומות בהם תאכלו וכן הלאה. גם המחיר של הטיסה משפיע מאוד ולכן אי אפשר לדעת בסוף מה יהיה הנזק לחשבון הבנק שלכם אז תמיד כדאי לשאול אנשים שמטיילים פחות או יותר באותו הסגנון כמוכם כדי לדעת.

כיצד אפשר להוזיל את העלויות?
אם אתם רוצים להוזיל עלויות של טיול לפיליפינים אתם צריכים להתחיל את ההוזלה כבר מההתחלה וזה אומר לרכוש כרטיס טיסה נוח. עוד שיטה להוזיל את העלויות היא פשוט לישון בהוסטלים. נכון שמלונות נשמעים לכם כמו פינוק אמיתי וגם ככה המחירים בפיליפינים זולים מאוד אך בכל זאת אם תשנו בהוסטלים או במלונות זולים יותר אתם יכולים לחסוך 50 אחוז מהמחיר, כאשר לינה מהווה את עיקר ההוצאות בטיול. 

על מה לא כדאי לחסוך במהלך הטיול?
יש עוד הרבה מקומות בהם אפשר לחסוך כמו למשל המסעדות בהם תאכלו או התחבורה עמה תתניידו. עם זאת חשוב לדעת שלא על הכל כדאי לחסוך כאשר הנוחות שלכם לא תמיד שווה את זה. אם אתם מבזבזים יום שלם על נסיעות במקום לקחת טיסה יקרה יותר, משהו בחשיבה שלכם לא בסדר. כמו כן, על אטרקציות לעולם לא כדאי לחסוך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה