יום שבת, 27 באוקטובר 2018

עורך דין המכון הרפואי



המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הוא גוף של משרד הרישוי שמתפקד ממש כמו רופא. הוא מחליט למי יהיה רישיון ולמי לא כאשר הוא מקבל נתונים ממגוון רחב של מקומות, החל מקב"ן בבסיס צבאי ועד הביטוח הלאומי ורופאי משפחה. כיצד עורך דין המכון הרפואי יכול לשנות את התמונה לטובתכם?

מה עושה עורך דין המכון הרפואי?
עורך דין המכון הרפואי מקצועי יעזור לכם לקבל את הרישיון שלכם בחזרה אחרי שהמכון הרפואי לבטיחות בדרכים שלל אותו. המכון הרפואי לבטיחות בדרכים יכול לפסול את הרישיון שלכם בטענות שונות, כאשר אחת מהן היא אי התאמה אישיותית שקובעת כי הנהגה לא כשיר לנהיגה בגלל סיבות פסיכולוגיות, חברתיות ולעתים גם רפואיות. עורך דין המכון הרפואי יוכל להבין מה הטענות המדויקות ולמצוא את הדרך להוכיח את ההיפך, ולהחזיר לכם את הרישיון שלכם שאתם כל כך צריכים. 



כיצד הוא מגשים את המשימה?
כדי להגשים את המשימה החשובה הזו, קבלת רישיון הנהיגה שלכם בחזרה, עורך דין המכון רפואי צריך להבין מדוע נפסל הרישיון שלכם ולפי אלו מסמכים. יכול להיות שהרישיון שלכם נפסל בגלל ביקור אצל הרופא לפני מספר שנים, יכול להיות שהרישיון שלכם נפסל בגלל התמכרות לאלכוהול לפני מספר שנים וכן הלאה. בסופו של דבר לכל הוכחה יש הוכחת נגד שאפשר לספק והכול תלוי בגיוס חוות הדעת המקצועיות שלהן הוא ידאג.

האם יש הבדל בין עורכי הדין?
יש הבדל גדול מאוד בין עורכי הדין השונים כאשר ההבדל נובע בעיקר מהניסיון יש עורכי דין מנוסים מאוד שיכולים לפתור מקרים סבוכים ביותר, כאשר נדמה שרישיון הנהיגה שלכם כבר לא יחזור. עורך דין המכון הרפואי שאין לו ניסיון יתקשה מאוד לספק לכם את הרישיון בחזרה וזה שיקול משמעותי בבחירה, שמשפיע כמובן גם על שכר הטרחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה