יום שבת, 8 בספטמבר 2018

אל נידו

אל נידו, עיירה ורצועת חוף הממוקמת בצפון איי פלאוון שבפיליפינים מהווה אחד ממוקדי התיירות המרכזיים ביותר בקרב התיירות העולמית והישראלית בפרט. רבים בוחרים לבלות את "הטיל אחרי צבא" הידוע במזרח ובדרך להתמקם לתקופה באל נידו בשל יופיו הייחודי של המקום.

מה מחפשים בטיול אחרי צבא?
טיול אחרי צבא הוא מנהג מקובל מאד בקרב ישראלים שזה עתה סיימו את שירותם הצבאי. הטיול מסמל במידה מסוימת את המעבר של אותם חיילים משוחררים אל עולם האזרחות בו הם נוטלים אחריות מחודשת על חייהם, לרוב מתחילים לימודים ובניית קריירה ויוצאים מבית ההורים. בטיול מחפשים לרוב הנאה ולעיתים אף אתגר וטיול ביעד אל נידו יכול לספקת את כל אלה.



מה מיוחד באל נידו כיעד תיירותי?
יעד תיירותי זה מושך אליו עשרות אלפי תיירים לא בכדי. הסיבה לנהירה לאל נידו נובעת בעיקר מגילויו של המקום המופלא, הבתולי והיפה, בו תוכלו ליהנות מחוף "כמו בסרטים", עם מים צלולים וחיי מרינה שופעים ומגוונים, ממערות ייחודיות בהם ניתן לבצע צלילות יחידות במינן עם בלוני חמצן לעומקים או בשנורקלים, מלגונות יפיפיות הפזורות לאורך העיירה בהן ניתן לטבול וכמובן, מהחוויה האותנטית הפיליפינית. למי שמעוניין, ניתן למצוא גם מלונות פאר ברמה גבוהה מאד באי.

המלצות לתכנון טיול בצפון פלאוון
צפון האי פלאוון, שם הצטלמה עונת הישרדות לא מכבר, מאופיין במזג אוויר טרופי, משמע, טמפרטורות גבוהות במהלך רוב ימות השנה (כ-30 מעלות צלזיוס בממוצע במהלך היום) ומשקעים רבים. חשוב לתכנן את הטיול באזור לפי מזג האוויר הצפוי שכן, האזור מאופיין במשקעים רבים במהלך רוב חודשי השנה, פרט לחודשים היבשים יותר שגם בהם צפויים ימים גשומים והם מאי, יוני, יולי, אוגוסט וספטמבר. חשוב להיערך מבחינת ציוד למזג האוויר ולתנאי השטח והאקלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה