יום ראשון, 17 ביולי 2016

SharePoint - מה זה?

מדובר במספר מוצרים מבית מייקרוסופט אשר מהווים מערכת לניהול משאבי ידע. מערכת זו יוצרת פורטל ארגוני אשר מאפשר לנהל את התוכן הארגוני, לשתף אותו בין עובדי החברה ולשמור אותו על גבי ענן. המערכת מאפשרת ליצור, לעצב ולנהל אתר אינטרנט ארגוני על גביו יופיע כל המידע הנחוץ לכל עובד. באמצעותה ניתן לנהל משימות, עם אופציות כמו שליחת רשימת משימות לכל עובד, מעקב אחר ביצוע המשימות וסנכרון המשימות עם תוכנות Office.

מהם היתרונות של המערכת?

למערכת SharePoint מספר יתרונות חשובים אשר גורמים לה להיות בחירה מועדפת בקרב מנהלי ארגונים:

• שיתוף תוכן פשוט– התוכנה SharePoint מאפשרת לשתף תוכן בין העובדים ולפי קבוצות ספציפיות. לכל צוות יכולה להיות מערכת תוכן משלה אשר כוללת את כל המסמכים הרלוונטיים הדרושים לעבודת הצוות. את התוכן ניתן לשתף בקלות עם כל אדם בחרה ואף לערוך אותו אונליין.

• זרימת עבודה יעילה – כאשר ישנו צורך בתהליך עבודה הפועל לפי שלבים והיררכיה, הרבה יותר פשוט לנהל אותו באמצעות SharePoint. המערכת מייצרת מצב בו כדי לעבור לשלב הבא בעבודה חייבים לקבל אישור של אחראי השלב שלפניו, כך שהפיקוח על זרימת העבודה נעשה באופן אוטומטי ופשוט.

• שמירת המידע על גבי ענן – כאשר כל המידע נשמר על גבי ענן, אין חשש לאיבוד מידע. הענן מהווה תחליף לשרת קבצים ובו יכולים להיות מאוחסנים כל קבצי החברה.

כיצד ניתן להתאים את SharePoint לצרכי ארגון?


לתוכנה תחום רחב של פונקציות אשר ניתן להפעילן בהתאם לצורך ואף ישנה אפשרות להוריד פונקציות נוספות. התאמות אלו יכולות להיות הוספה של רשימות מיוחדות, כמו אנשי קשר, ימי הולדת, ספר טלפונים ועוד. ישנן התאמות בתחומים רבים, כמו ניהול סקרים, פתיחת לוח מודעות ועוד אפשרויות רבות אשר תאפשרנה לייעל את העבודה בארגון.

SharePoint

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה