יום ראשון, 17 ביולי 2016

מנעולן ברחובות - זמין אמין ומקצועי

מה בעצם התפקיד של מנעולן ברחובות? המנעולן בין השאר יכול לספק לכם מנעולים ולהתקין מנעולים חדשים, ואף לייעץ לכם על בחירת המנעולים הטובים ביותר. אולם אין ספק שרוב האנשים אשר מזעיקים במהירות מנעולן ברחובות עושים זאת מסיבה אחת - כי הם זקוקים לשירותי הפריצה שלו. מנעולים עלולים להיות צרה צרורה כשמפתח הולך לאיבוד או נגנב, או כשהמנעול נשחק לגמרי או יש איתו בעיה. אז אילו סוגים של מנעולים המנעולן יכול לפרוץ?

טיפול מגוון שחשוב מאד להכיר

קודם כל, מנעולן ברחובות יכול לטפל ולפרוץ את כל סוגי המנעולים שיש כיום בדלתות. זה אומר כמובן טיפול ופריצה של דלתות פלדלת מסוגים שונים. הוא יכול גם לטפל במנעולי לשונית שיש בדלתות זכוכית או בדלתות פנים. המנעולן גם יכול לטפל במנעולים מיוחדים - למשל פריצה של דלתות מפלדה שהן עבות במיוחד. יתרה מזאת, מנעולן ברחובות יכול גם לטפל בפריצה של דלתות עם נעילה חשמלית או נעילה ביומטרית, שנחשבות למורכבות במיוחד. אולם, מנעולן ברחובות יכול כמובן גם לטפל גם בסוגים אחרים לגמרי של מנעולים - כשהסוג השני המוכר והנפוץ, אלו הם מנעולי הרכב. פריצה של מנעולי הרכב היא עניין מורכב וארוך יותר ויקר יותר - אך מנעולנים מקצוענים יכולים לטפל במנעולים הללו ללא כל קושי. סוג אחר של פריצות שהמנעולים מספקים, הוא כמובן השירות של פריצה לכספות - זה קורה כאשר הקוד נשכח, המפתח עבד, או משהו נהרס במנגנון הנעילה של הכספת, ויש לחלץ במהירות את התכולה שלה.

אז תמיד אפשר להזעיק אותו

למה ציינו את כל הרשימה הזו? פשוט מאד - כי כנראה שאתם מחפשים בדחיפות מנעולן ברחובות, ורוצים לדעת האם הוא יכול לפרוץ מנעול כזה או אחר. הסירו דאגה מלבכם. מנעולנים מקצוענים - תמיד יוכלו לסייע לכם.

מנעולן ברחובות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה